קמפיין בפייסבוק | קידום בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק | קמפיין בפייסבוק

רשת הפרסום של פייסבוק מהווה אחוז גבוה מתמהיל השיווק הדיגיטלי של מרבית החברות והעסקים. הפרסום בפייסבוק נעשה בשיטת ה"פוש" (דחיפה) – כלומר: אתם מזהים את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ו"דוחפים" להם את המוצר או השירות שאתם רוצים למכור, וזאת למרות שסביר להניח שהלקוח שלכם לא קם בבוקר וחיפש לרכוש את המוצר או השירות שלכם. קידום בפייסבוק, אם כך, הוא פרסום שמטרתו לעורר את הצורך הזה.

שלא כמו ברשת החיפוש של גוגל, שם הגולש מחפש מוצר, שירות או מידע ספציפי באותו רגע נתון, בפייסבוק המצב שונה.  

נשאלת השאלה, איך נדע למי לחשוף את המודעות שלנו?

אחת המטרות החשובות ביותר בהקמה ובניהול קמפיין קידום בפייסבוק היא לטרגט נכון קהל שהסיכוי שיתעניין במוצר או בשירות שאנו מציעים גבוה. הפרמטרים לפילוח קהל היעד יכולים להיות תמהיל של מיקום גיאוגרפי, מגדר, גיל, תחומי עניין, תפקיד בארגון ועוד.

למשל: אם יש לנו עסק לשמלות כלה, אז נטרגט את הקמפיין שלנו לקהל יעד של מאורסות. אם העסק שלנו פונה לבעלי עסקים, נטרגט לקהל יעד של אלה שהגדירו עצמם בפייסבוק כבעלי עסקים.

קידום בפייסבוק

תוכן עניינים

סוגי קמפיינים בפייסבוק

ניתן להקים מספר סוגי קמפיינים בפייסבוק בהתאם למטרות שונות, ולשלב בין סוגי הקמפיינים בחשבון על מנת לייצר את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה.

קמפיין לייקיים לעמוד או חשיפה

הגדרת מטרה כזאת מתאימה לעסק חדש או לעסק שזה עתה פתח עמוד פייסבוק. המטרה כאן היא חשיפה של המותג, המוצר או השירות ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את מספר האוהדים בעמוד. קידום בפייסבוק או באינסטגרם של העמוד עצמו חשוב, מכיוון שמספר גדול של עוקבים בעמוד פירושו הגדלה של תפוצה אורגנית של פוסטים וסטוריז בעמוד. 

קמפיין טראפיק

קמפיין שמטרתו להביא כמה שיותר תנועה לאתר או לדף הנחיתה של המפרסם. המטרה היא "לצבוע" כמה שיותר מתעניינים (ולכן חשוב מאוד שקוד פייסבוק יהיה מוטמע באתר או בדף הנחיתה), כדי שיהיה אפשר לטרגט אותם לאחר מכן בקהלי הריטרגטינג והלוקאלייק. 

במקרים רבים קידום בפייסבוק של קמפיין טראפיק כבר מייצר לידים ורכישות מתוך התנועה שהגיעה לאתר או לדף הנחיתה.

קמפיין המרות

קמפיין שמטרתו לגרום לקהל היעד לבצע פעולה באתר או בעמוד הנחיתה: להשאיר פרטים או לבצע רכישה. בקמפיין מהסוג הזה חייבים לטרגט מעבר לקהל מותאם גם קהל ריטרגטינג וקהלי לוקאלייק.

קמפיין לידים (Lead Generation)

קמפיין שמטרתו לגרום לגולש להשאיר פרטים (שם, טלפון ומייל). קמפיין מסוג זה אינו דורש דף נחיתה או אתר חיצוני. עם ההקלקה על המודעה נפתח טופס פנימי של פייסבוק, עם או בלי אינפורמציה נוספת על המוצר או השירות, ומאפשר לגולש להשאיר פרטים. למעשה פרטי הגולש מוזנים אוטומטית לתוך הטופס כך שלא נדרש ממנו להקליד את הנתונים. קמפיין מסוג זה מתאים למצב שאין אתר או דף נחיתה ייעודי, מתאים מאוד גם לקהלי ריטרגטינג, כיוון שהם כבר מכירים את העסק ולא צריכים לחזור לאתר או לדף הנחיתה.

קמפיין לידים מאפשר ליצור בסיס נתונים של לקוחות שמשמש את בית העסק גם לצרכים נוספים, שהם מעבר לקמפיין קידום בפייסבוק: מועדון לקוחות, דיוור אלקטרוני (ניוזלטר) ואפשרויות נוספות. 

קמפיין צפייה בוידיאו

מתאים יותר לחשיפה של המותג, השירות או המוצר, ומאפשר "לצבוע" קהלים לריטרגטינג. צביעת הקהל יכולה להגיע לרמות דיוק גבוהות מאוד: אפשר לדעת מי צפה בסרטון במלואו, מי צפה שניות בודדות או יותר, ובאיזה שלב של הסרטון מתרחשת נטישה
(אם מתרחשת). המידע הזה עשוי לסייע בהבנה טובה יותר של קהל היעד, ולהוביל את הקידום בפייסבוק לדיוק מרבי ולתוצאות טובות יותר. 

קמפיין התקנת אפליקציות

כשמו כן הוא, מטרתו לעודד את הגולש להתקין את האפליקציה שלכם.

איך בוחרים את סוג הקמפיין שבו נערוך קידום בפייסבוק?

ראשית, עלינו להגדיר את המטרה של הקמפיין באופן ברור. כל העסקים רוצים למכור, זה כמעט מובן מאליו. אך לכל מוצר או שירות יש צרכים שונים ומסע לקוח שונה עד לרכישה. כפי שתיארנו למעלה את סוגי הקמפיינים שכולם נמצאים תחת ההגדרה "קידום בפייסבוק", לכל מטרה יש מענה שונה וסוג קמפיין שונה. גם השלב המיתוגי של בית העסק משפיע על אופי הקמפיין שנבחר: האם העסק חדש? האם מדובר במותג מבוסס? האם אנחנו רוצים לשוחח עם הלקוח לפני הרכישה ולכן מעוניינים בלידים? לכל תשובה יש קמפיין אחר שמתאים לה, והגדרת המטרות היא שלב הכרחי בדרך להצלחה. 

אחד האמצעים היעילים הוא יצירת כמה מודעות, ויש לכך כמה סיבות: אפשר להעביר כמה מסרים שמשלימים תמונה פרסומית של המוצר שאותו אנחנו מבקשים לקדם, ואפשר גם להבין יותר טוב את קהל היעד שלנו דרך המודעה שעובדת טוב יותר. 

קידום בפייסבוק מתבצע לפי כללים שיש להכירם היטב, כדי להביא למקסימום חשיפה של המודעות. הכללים האלה משתנים תדיר, ויש צורך להיות מעודכנים בשינויים, בניואנסים הקטנים של הרשת החברתית וכמובן – ליצור תוכן רלוונטי שמתאים לרוח הזמן.  

עוד חשוב להבין שגם לבית עסק אחד יכולים להיות כמה קהלי יעד שונים לאותו המוצר בדיוק, וכדאי להפריד בין המודעות השונות שפונות אל קהלי היעד השונים. למשל: אם אנחנו רוצים למכור מוצר מזון כלשהו, נפנה להורים ונסביר על יתרונותיו הבריאותיים או על מחירו האטרקטיבי ולקהל הצעיר יותר נדגיש את הטעם. הגדרה של סוגי קמפיינים שונים לסוגי קהלים שונים עבור אותו המוצר היא לעיתים הכרחית בדרך לביצוע רכישה או להשגת מטרת הקמפיין. 

למעשה, קידום בפייסבוק בצורה אפקטיבית נעוץ במיומנויות גבוהות של פילוח קהלי יעד, והגדרת נכונה של המטרות לכל שלב בחיי המוצר או בית העסק. יש לצאת לדרך מצוידים בהבנה עמוקה של תכנית העבודה ושלביה, כדי שניצול התקציב יהיה מקסימלי ויביא תוצאות כמה שיותר טובות. ושוב נדגיש: לשאלה מהן תוצאות טובות של קידום בפייסבוק אין תשובה אחת לכולם, אבל יש תשובה אחת עבור העסק שלכם.

מוזמנים ליצור קשר עם המומחים שלנו!

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם לצרכים השיווקים של הלקוח, ובהתאם לעבודה שנעשית מהצד שלנו.

מה שטוב בטופה הוא שאנחנו יכולים לתפור לך חליפת פרסום שתתאים בדיוק למידותיך ולתקציב שלך! 🙂

המתכון הסודי שלנו הוא אהבה אינסופית למקצוע, אהבה אינסופית לאנשים ואהבה אינסופית לביצועים. יש בנו אהבה והיא תנצח, וכולנו נרוויח מכך ❤️

אנו יושבים במתחם הבורסה בר"ג, ברח' בצלאל 4. אבל היי, זה לא מחייב אותך לבוא לקפה אצלנו, אנחנו יכולים להגיע עד אליך לפגישה, בכל מקום בארץ

במה לא? 😉 הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מובילים, חרוצים אשר קמים כל בוקר עם סכין בין השיניים. כשמותג שלך אצלנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להתקדם עם הטרנדים הכי חדשים, הקמפיינים הכי ממירים והרעיונות הכי יצירתיים. אנו חיים ונושמים גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטיקטוק.

Call Now Button077-9975527