יש לכם אתר אינטרנט עם עיצוב מרהיב? השקעתם בו את מיטב כספכם? עכשיו אתם רק צריכים לשבת ולחכות לשטף המתעניינים במוצרים או השירותים שלכם. אבל… זה לא ממש עובד ככה. מנוע החיפוש של גוגל עובד על פרמטרים רבים שמכריעים בחלקיק השנייה אילו תוצאות יופיעו בהתאם למה שנכתב בשאילתא. נשמע מורכב? לא ממש.
מהו קידום אורגני?
קידום אורגני כשמו כן הוא – קידום טבעי. מנוע החיפוש של גוגל שואף לספק לגולשים את התוצאות הטובות ביותר עבורם, אלו שיענו להם על הצורך במידע, מוצר, או שירות שהם צריכים. ואיך הוא מחליט איזה אתר להציג בראש התוצאות ואיזה התחתית התוצאות? שוב, בהתאם לפרמטרים רבים שאתם חייבים לעמוד בהם. קידום אורגני חייב להיות מקצועי וחייב לכלול את כל אותן דרישות של מנוע החיפוש מדף אינטרנט בשביל שיופיע במעלה התוצאות, ובשביל שזה יקרה צריך איש מקצוע מומחה בתחום הקידום.
חברת טופה – מומחים בקידום אורגני בגוגל.
עשרות האתרים שקידמנו בגוגל והתוצאות המדהימות אליהן הגיעו בעלי אותם אתרים מקודמים, הם ההוכחה שאנו הטובים ביותר. מחלקת הקידום שלנו בטופה תבנה לכם אסטרטגיית קידום לאחר אפיון העסק שלכם, ותתחיל לעבוד. מהר מאוד תתחילו לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים והדרך להצלחה של העסק שלכם קצרה!
פנו אלינו עכשיו ואתם בדרך לאתר מקודם בגוגל שמביא לקוחות!
איזה פעולות כדאי לעשות כדי לקדם את האתר שלכם?
באתר עצמו (ONSITE) – דברים חשובים באתר לפי סדר:
מהירות האתר – אחד הדברים החשובים באתר זה לתת חווית משתמש טובה לגולש וגוגל מבין זאת לכן נתחיל בלהתאים את האתר לסטנדרטים של גוגל וזה גם ישפר לנו מעבר למיקומים, את יחסי ההמרה של האתר. השלב הראשון הוא להיכנס כאן בקישור לכלי בדיקת המהירות של גוגל ולבחון את מהירות האתר. בדרך כלל הכלי יציג לכם ציון ולאחר מכן סדרה של המלצות של שינויים שישפרו את הציון הזה כמו: התאמה טובה יותר למובייל, מהירות טעינה של תמונות, קבצי Css באתר, שרת ועוד. לאחר שתיקנתם את כל ההמלצות, יש לבצע סריקה נוספת לאחר כמה ימים.
מפת האתר – קובץ הנקרא Sitemap המאפשר לעכביש/רובוט של גוגל לסרוק בקלות ובמהרה את האתר למטרת הצגתו וחיפוש תכנים חדשים.
מבנה האתר – כשגוגל סורק את האתר שלכם הוא מסתכל במשקפיים אחרות טיפה. ויש מספר דברים חשובים מאוד כמתכננים את מבנה האתר. 1) כותרות – שמות וכותרות העמודים כפי שהם יופיעו בתפריט באתר צריכות להיות תואמות למילות החיפוש שהגולשים מחפשים אתכם. 2) הירארכיה – לכל כותרת אנחנו יכולים לתת תגית (h1,h2,h3 וכל הלאה), ולפי התגית הזאת גוגל מזהה את חשיבות הטקטס והמילה וככה אנחנו יכולים לספק לגוגל מידע על חשיבות הדברים לפי סדר מסויים כדי שהוא יתן עדיפות בחשיפה.
קישורים פנימים – קישור פנימי הוא קישור המפנה לעמוד אחר הנמצא באותו דומיין. לקישורים אלו השפעה לא קטנה על דירוג האתר שלכם ואין להתעלם מכך. התפריט הראשי של האתר הוא למעשה מקבץ של קישורים פנימיים לעמודים ראשיים באתר, אבל לא רק,
הרבה פעמים אנחנו קוראים מאמר, שמפנה אותנו למאמר או עמוד אחר שמסייע לנו לקבל עוד מידע. שיטה זו מאפשרת לבעלי אתרים לייצר מסגרת תוכן גדולה מאוד עבור הגולש, אולם להנגיש אותה במנות קטנות, ועל פי הצורך.
מחוץ לאתר (Offsite) – דברים חשובים באתר לפי סדר:
מאוד חשוב לשלב בצורה אורגנית וטבעית בין סוגי קישורים ואיזכורים של המותג שלכם ברשת, אם זה לספק קישורים שונים מדומיינים שונים, מילות מפתח שונות וטבעיות, ושימוש רב ברשתות חברתיות.
קישורים נכנסים – בדגש על קישורים איכותיים בלבד, בעלי סמכות בעיני גוגל בצירוף טקסט עוגן מגוון לכל ביטוי וביטוי.
רשתות חברתיות – ככל שהאתר יהיה ענף יותר מבחינת פעילות ברשתות מקבילות באינטרנט (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין וכו’) תהינה השפעה גדולה יותר על ערכו.
יאללה בוא נדבר