שיווק בפייסבוק

פייסבוק הינה כעת אחת מפלטפורמות השיווק הפופולריות ביותר על פני הפלנטה הזאת. ככל שהענקית החברתית גדלה ליותר משניים וחצי מיליארד משתמשים פעילים, היא אף הרחיבה את רשת הפרסום שלה באופן הזה שתתאים למנעד נרחב של עסקים. נתח השוק של פייסבוק לפרסום דיגיטלי קרוב לכעשרים אחוזים, מה שהופך את פייסבוק לאחת האפשרויות הגדולות ביותר לפרסום או לשיווק, מאחורי גוגל בלבד. כמו כן, מגפת נגיף הקורונה שהתחילה בשנת 2020 נתנה לפרסום דיגיטלי כמה תנודות בלתי צפויות, ההכנסות של פייסבוק ברבעון השני הן הרבה מעבר לשמונה עשר מיליארד דולר, עלייה של אחד עשרה אחוזים לעומת השנה שעברה. ועלויות המודעות הממוצעות נמוכות גם מהשנה שעברה. כשהעולם מסתגל לירידה בתנועת הגולשים בחנויות ותוצאות נמוכות יותר, זה רק הגיוני לשקול את הסגולות של שיווק בפייסבוק עבור החברה שלכם, ואם תמשיכו לקרוא, תבינו גם למה.

קידום ממומן בפייסבוק | קמפיין בפייסבוק
רשת הפרסום של פייסבוק מהווה אחוז גבוה מתמהיל השיווק הדיגיטלי של מרבית החברות והעסקים. הפרסום בפייסבוק נעשה בשיטת ה”פוש” (דחיפה) – כלומר: אתם מזהים את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ו”דוחפים” להם את המוצר או השירות שאתם רוצים למכור, וזאת למרות שסביר להניח שהלקוח שלכם לא קם בבוקר וחיפש לרכוש את המוצר או השירות שלכם. קידום בפייסבוק, אם כך, הוא פרסום שמטרתו לעורר את הצורך הזה. שלא כמו ברשת החיפוש של גוגל, שם הגולש מחפש מוצר, שירות או מידע ספציפי באותו רגע נתון, בפייסבוק המצב שונה.

נשאלת השאלה, איך נדע למי לחשוף את המודעות שלנו?
אחת המטרות החשובות ביותר בהקמה ובניהול קמפיין קידום בפייסבוק היא לטרגט נכון קהל שהסיכוי שיתעניין במוצר או בשירות שאנו מציעים גבוה. הפרמטרים לפילוח קהל היעד יכולים להיות תמהיל של מיקום גיאוגרפי, מגדר, גיל, תחומי עניין, תפקיד בארגון ועוד. למשל: אם יש לנו עסק לשמלות כלה, אז נטרגט את הקמפיין שלנו לקהל יעד של מאורסות. אם העסק שלנו פונה לבעלי עסקים, נטרגט לקהל יעד של אלה שהגדירו עצמם בפייסבוק כבעלי עסקים.

סוגי קמפיינים בפייסבוק
ניתן להקים מספר סוגי קמפיינים בפייסבוק בהתאם למטרות שונות, ולשלב בין סוגי הקמפיינים בחשבון על מנת לייצר את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה.

קמפיין לייקיים לעמוד או חשיפה

הגדרת מטרה כזאת מתאימה לעסק חדש או לעסק שזה עתה פתח עמוד פייסבוק. המטרה כאן היא חשיפה של המותג, המוצר או השירות ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את מספר האוהדים בעמוד. קידום בפייסבוק או באינסטגרם של העמוד עצמו חשוב, מכיוון שמספר גדול של עוקבים בעמוד פירושו הגדלה של תפוצה אורגנית של פוסטים וסטוריז בעמוד. 

קמפיין טראפיק

קמפיין שמטרתו להביא כמה שיותר תנועה לאתר או לדף הנחיתה של המפרסם. המטרה היא “לצבוע” כמה שיותר מתעניינים (ולכן חשוב מאוד שקוד פייסבוק יהיה מוטמע באתר או בדף הנחיתה), כדי שיהיה אפשר לטרגט אותם לאחר מכן בקהלי הריטרגטינג והלוקאלייק. 

במקרים רבים קידום בפייסבוק של קמפיין טראפיק כבר מייצר לידים ורכישות מתוך התנועה שהגיעה לאתר או לדף הנחיתה.

קמפיין המרות

קמפיין שמטרתו לגרום לקהל היעד לבצע פעולה באתר או בעמוד הנחיתה: להשאיר פרטים או לבצע רכישה. בקמפיין מהסוג הזה חייבים לטרגט מעבר לקהל מותאם גם קהל ריטרגטינג וקהלי לוקאלייק.

קמפיין לידים (Lead Generation)

קמפיין שמטרתו לגרום לגולש להשאיר פרטים (שם, טלפון ומייל). קמפיין מסוג זה אינו דורש דף נחיתה או אתר חיצוני. עם ההקלקה על המודעה נפתח טופס פנימי של פייסבוק, עם או בלי אינפורמציה נוספת על המוצר או השירות, ומאפשר לגולש להשאיר פרטים. למעשה פרטי הגולש מוזנים אוטומטית לתוך הטופס כך שלא נדרש ממנו להקליד את הנתונים. קמפיין מסוג זה מתאים למצב שאין אתר או דף נחיתה ייעודי, מתאים מאוד גם לקהלי ריטרגטינג, כיוון שהם כבר מכירים את העסק ולא צריכים לחזור לאתר או לדף הנחיתה.

קמפיין לידים מאפשר ליצור בסיס נתונים של לקוחות שמשמש את בית העסק גם לצרכים נוספים, שהם מעבר לקמפיין קידום בפייסבוק: מועדון לקוחות, דיוור אלקטרוני (ניוזלטר) ואפשרויות נוספות. 

קמפיין צפייה בוידיאו

מתאים יותר לחשיפה של המותג, השירות או המוצר, ומאפשר “לצבוע” קהלים לריטרגטינג. צביעת הקהל יכולה להגיע לרמות דיוק גבוהות מאוד: אפשר לדעת מי צפה בסרטון במלואו, מי צפה שניות בודדות או יותר, ובאיזה שלב של הסרטון מתרחשת נטישה
(אם מתרחשת). המידע הזה עשוי לסייע בהבנה טובה יותר של קהל היעד, ולהוביל את הקידום בפייסבוק לדיוק מרבי ולתוצאות טובות יותר. 

קמפיין התקנת אפליקציות

כשמו כן הוא, מטרתו לעודד את הגולש להתקין את האפליקציה שלכם.

איך בוחרים את סוג הקמפיין שבו נערוך קידום בפייסבוק?
ראשית, עלינו להגדיר את המטרה של הקמפיין באופן ברור. כל העסקים רוצים למכור, זה כמעט מובן מאליו. אך לכל מוצר או שירות יש צרכים שונים ומסע לקוח שונה עד לרכישה. כפי שתיארנו למעלה את סוגי הקמפיינים שכולם נמצאים תחת ההגדרה “קידום בפייסבוק”, לכל מטרה יש מענה שונה וסוג קמפיין שונה. גם השלב המיתוגי של בית העסק משפיע על אופי הקמפיין שנבחר: האם העסק חדש? האם מדובר במותג מבוסס? האם אנחנו רוצים לשוחח עם הלקוח לפני הרכישה ולכן מעוניינים בלידים? לכל תשובה יש קמפיין אחר שמתאים לה, והגדרת המטרות היא שלב הכרחי בדרך להצלחה.

אחד האמצעים היעילים הוא יצירת כמה מודעות, ויש לכך כמה סיבות: אפשר להעביר כמה מסרים שמשלימים תמונה פרסומית של המוצר שאותו אנחנו מבקשים לקדם, ואפשר גם להבין יותר טוב את קהל היעד שלנו דרך המודעה שעובדת טוב יותר.

קידום בפייסבוק מתבצע לפי כללים שיש להכירם היטב, כדי להביא למקסימום חשיפה של המודעות. הכללים האלה משתנים תדיר, ויש צורך להיות מעודכנים בשינויים, בניואנסים הקטנים של הרשת החברתית וכמובן – ליצור תוכן רלוונטי שמתאים לרוח הזמן.

עוד חשוב להבין שגם לבית עסק אחד יכולים להיות כמה קהלי יעד שונים לאותו המוצר בדיוק, וכדאי להפריד בין המודעות השונות שפונות אל קהלי היעד השונים. למשל: אם אנחנו רוצים למכור מוצר מזון כלשהו, נפנה להורים ונסביר על יתרונותיו הבריאותיים או על מחירו האטרקטיבי ולקהל הצעיר יותר נדגיש את הטעם. הגדרה של סוגי קמפיינים שונים לסוגי קהלים שונים עבור אותו המוצר היא לעיתים הכרחית בדרך לביצוע רכישה או להשגת מטרת הקמפיין.

למעשה, קידום בפייסבוק בצורה אפקטיבית נעוץ במיומנויות גבוהות של פילוח קהלי יעד, והגדרת נכונה של המטרות לכל שלב בחיי המוצר או בית העסק. יש לצאת לדרך מצוידים בהבנה עמוקה של תכנית העבודה ושלביה, כדי שניצול התקציב יהיה מקסימלי ויביא תוצאות כמה שיותר טובות. ושוב נדגיש: לשאלה מהן תוצאות טובות של קידום בפייסבוק אין תשובה אחת לכולם, אבל יש תשובה אחת עבור העסק שלכם.

שיווק בפייסבוק על ידי מנהל המודעות של פייסבוק נותן לחברות מגוון רחב של תובנות ביצועים ונתונים מצטברים. אפשרי למדוד כל מודעה שאתם יוצרים באמצעות כלי הפרסום שלהם. מדידת מודעה נותנת תובנות לגבי ביצועי המודעה, כולל דמוגרפיה של מודעה עם מידע אנונימי על משתמשים, השוואות נתונים רב ערוציים, והן נתוני פרסום שליליים.

מוזמנים ליצור קשר עם המומחים שלנו!

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם לצרכים השיווקים של הלקוח, ובהתאם לעבודה שנעשית מהצד שלנו.

מה שטוב בטופה הוא שאנחנו יכולים לתפור לך חליפת פרסום שתתאים בדיוק למידותיך ולתקציב שלך🙂

המתכון הסודי שלנו הוא אהבה אינסופית למקצועאהבה אינסופית לאנשים ואהבה אינסופית לביצועיםיש בנו אהבה והיא תנצחוכולנו נרוויח מכך ❤️

שיווק בפייסבוק באמצעות המודעות של פייסבוק מאפשר אפשרויות ממוקדות בצורה מדויקת ביותר. חברות יכולות להגדיר קהלי יעד משלהן, תוך כדי התבססות על הקטגוריות הנפוצות ביותר, ולאחר מכן להגדיר קמפיינים עבור קהלי הליבה הללו. כמו כן, באפשרותכם למקד לאנשים שקיימו פעם אינטראקציה עם המותג שלכם. רשת המודעות של הפלטפורמות משתמשת בתובנות קהל עם נתונים מצטברים על בני אדם שמקיימים אינטראקציה עם דף המותג שלכם יחד עם נתונים על אופן האינטראקציה שלהם בשאר פייסבוק.❤️

אנו יושבים במתחם הבורסה ברגברח‘ בצלאל 4. אבל הייזה לא מחייב אותך לבוא לקפה אצלנואנחנו יכולים להגיע עד אליך לפגישהבכל מקום בארץ

במה לא😉 הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מוביליםחרוצים אשר קמים כל בוקר עם סכין בין השינייםכשמותג שלך אצלנואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להתקדם עם הטרנדים הכי חדשיםהקמפיינים הכי ממירים והרעיונות הכי יצירתייםאנו חיים ונושמים גוגלפייסבוקאינסטגרםלינקדאין וטיקטוק.

שיווק בפייסבוק בעזרת מודעות פייסבוק יכול להשיג תוצאות מהר מאוד – מודעות עסקיות בפייסבוק הן מושלמות עבור מותגים שמחפשים להפעיל אסטרטגיות שיווק דיגיטליות לטווח קצר ולטווח ארוך – משום שהן יכולות להתחיל לספק הכנסה או המרה ברגע שהן עולות לאוויר. אך שיווק בפייסבוק הכי טוב להשגת תוצאות מהירות. ברגע שמסעות פרסום מוגדרים במנהל המודעות, נבדקים באמצעות פייסבוק, וברגע שהם עולים לאוויר, הם מתחילים לעבוד מיד ומתחילים להציג את המוצרים שלכם לכמות עצומה של אנשים פוטנציאליים באופן מידי.

אין כל ספק, כי שיווק בפייסבוק מאפשר לכם ליהנות מגישה לאחד מהקהלים הגדולים במרחבי העולם – עם יותר מ- 2.7 מיליארד משתמשים פעילים, פלטפורמת המודעות של פייסבוק מעניקה לחברות גישה לאחת מרשתות המודעות הדיגיטליות הגדולות ביותר. בנוסף לכך, מאז רכישת הרשת החברתית האינסטגרם בשנת 2012, ענקית המדיה החברתית בנתה את רשת המודעות שלה על מנת לתת גישה נוחה לשתי הפלטפורמות. רשת המודעות שלהם משתרעת על פני שני האתרים כדי לתת למפרסמים אפשרות להציג את המודעות שלהם בכל אחת מהן – עם מעט הגדרה נוספת. בנוסף לכך, לאינסטגרם יש כיום יותר ממיליארד משתמשים, והמשתמשים הפעילים היומיים שלה הם הרבה יותר מחמש מאות מיליון. בעצם, גם לפייסבוק וגם לאינסטגרם יש סטטיסטיקות שימוש מצוינות. שיווק בפייסבוק מועיל לארגונים בכל הגדלים באופן הזה שהוא נותן להם גישה לקהל שהם לא היו יכולים להגיע אליו בשום מקום אחר. שבעים ושמונה אחוזים מהלקוחות טוענים שגילו מוצרים שהם קנו בפייסבוק, ושישים אחוזים מהאנשים אומרים שהם מגלים מוצרים חדשים באינסטגרם. כמעט שני שלישים מכלל המבוגרים משתמשים בפייסבוק – מה שהופך את החשיפה המסיבית של הפייסבוק לאחד היתרונות הגדולים ביותר של מודעות פייסבוק לעסקים קטנים, בינוניים ואפילו גדולים.

Call Now Button077-8049543