תכנון ועיצוב דפי נחיתה צריכים להיות תואמים למטרות המרכזיות שלנו, ואנחנו נבצע את כל הפעולות הדרושות כדי לקיים את כולם, כאשר המשמעות של יישום המטרות – היא חד משמעית הכנסה גבוהה יותר.
המטרה הראשונה של דף הנחיתה היא לגרום לכמה שיותר אנשים לבצע את הפעולה הנדרשת – בין אם זו השארת פרטים, הורדה או רכישה.
המטרה השנייה, במידה והפעולה הנדרשת היא השארת פרטים או יצירת קשר, היא לדאוג לכך שהמתעניין יגיע ללקוח כשהוא “מבושל” ככל האפשר – כלומר, לאחר שהבין את הערך והתועלת שבמוצר או בשירות.
כאן עולה הדילמה – היכן למקם את טופס ההשארה, וכמה מידע אנחנו רוצים “לחייב” את הגולשים לקרוא. לעיתים נקריב את כמות הלידים לטובת איכותם, ולעיתים נעשה את ההפך – נעדיף כמות גם אם איכות הלידים תיפגע. לעיתים, ההחלטות הללו יישארו לתהליך המסרים ולניתוח הקמפיין מתוך השיחות עם הלקוחות.
עיצוב ובניית דף הנחיתה יכללו:
שילוב טופס התקשרות
קוד הטמעה למעקב המרות באנליטיקס
לעיתים גם כפתורי תקשורת כמו צ’אט או כפתור חיוג
תוספים נוספים להגדלת המרות
התאמה ויזואלית ומסרים ברורים
כדי להקים דף נחיתה שעונה על כל הדרישות – כמות, איכות ומיתוג – יש לבצע תכנון מדויק והקפדה על הפרטים הקטנים. חשוב לחשוב על המסרים, על סדר הצגתם, ולוודא שהם תואמים את השפה הגרפית של המותג.
יאללה בוא נדבר