בניית דפי נחיתה

תכנון ועיצוב דפי נחיתה צריכים להיות תואמים למטרות המרכזיות שלנו, ואנחנו נבצע את כל הפעולות הדרושות כדי לקיים את כולם, כאשר המשמעות של יישום המטרות – היא חד משמעית הכנסה גבוהה יותר.

המטרה הראשונה של דף הנחיתה היא לגרום לכמה שיותר אנשים לבצע את הפעולה הנדרשת – בין אם זו השארת פרטים, הורדה או רכישה.
המטרה השנייה, במידה והפעולה הנדרשת היא השארת פרטים או יצירת קשר, היא לדאוג לכך שהמתעניין יגיע ללקוח כשהוא “מבושל” ככל האפשר – כלומר, לאחר שהבין את הערך והתועלת שבמוצר או בשירות.

כאן עולה הדילמה – היכן למקם את טופס ההשארה, וכמה מידע אנחנו רוצים “לחייב” את הגולשים לקרוא. לעיתים נקריב את כמות הלידים לטובת איכותם, ולעיתים נעשה את ההפך – נעדיף כמות גם אם איכות הלידים תיפגע. לעיתים, ההחלטות הללו יישארו לתהליך המסרים ולניתוח הקמפיין מתוך השיחות עם הלקוחות.

עיצוב ובניית דף הנחיתה יכללו:

  • שילוב טופס התקשרות

  • קוד הטמעה למעקב המרות באנליטיקס

  • לעיתים גם כפתורי תקשורת כמו צ’אט או כפתור חיוג

  • תוספים נוספים להגדלת המרות

  • התאמה ויזואלית ומסרים ברורים

כדי להקים דף נחיתה שעונה על כל הדרישות – כמות, איכות ומיתוג – יש לבצע תכנון מדויק והקפדה על הפרטים הקטנים. חשוב לחשוב על המסרים, על סדר הצגתם, ולוודא שהם תואמים את השפה הגרפית של המותג.

דוגמאות לדפי נחיתה

077-8049543