בניית דפי נחיתה

תכנון ועיצוב דפי נחיתה צריכים להיות תואמים למטרות המרכזיות שלנו, ואנחנו נבצע את כל הפעולות הדרושות כדי לקיים את כולם, כאשר המשמעות של יישום המטרות – היא חד משמעית הכנסה גבוהה יותר.

המטרה הראשונה זה שכמה שיותר אנשים יבצעו את הפעולה הנדרשת שדף הנחיתה מבקש, השארת פרטים, הורדה או רכישה. המטרה השנייה, במידה והמטרה הראשונה הייתה השארת פרטים או התקשרות, חשוב לנו מאוד שהמתעניין יגיע כמה שיותר מבושל ללקוח ועכשיו יש את הדילמה – היכן לשים את הטופס השארת פרטים, וכמה תוכן ומידע אנחנו ורצים "לחייב" את הגולשים לקרוא כאשר אנחנו מקריבים את כמויות הלידים לפעמים לטובת איכות, או שאנחנו מקריבים את האיכות לטובת הכמות. לפעמים נשאיר את המסקנות הללו למסרים ולניתוח הקמפיין מתוך השיחות עם הלקוחות.

עיצוב ובניית דף הנחיתה יהיו כוללים שילוב טופס התקשרות, קוד הטמעה של בדיקת המרה לאנליטיקס, לפעמים נטמיע גם כפתור התקשורת, כפתור צ'אט ועוד פיצ'רים מגדילי המרה, התייחסות  לויזואלית ומסרים ברורים.

כדי להקים דף נחיתה שעונה על כל הדרישות של כמות, איכות ומיותוג על הדרך, יש לבצע תכנון והקפדה לפרטים הקטנים, יש לחשוב על המסרים וסדר חשיבותם ולהתאימם לשפה הגרפית שך המותג.

דוגמאות לדפי נחיתה

דף נחיתה לפיטהאוס החדש​

דף נחיתה לאקדמי​

Call Now Button