פרסום בדיגיטל, שיווק אונליין, פרסום באינטרנט, איך שלא תקראו לזה, שיווק העסק שלכם אונליין הוא אחד המנופים החשובים ביותר היום, אנחנו קוראים לזה Netvertising , שזה ליצור רשת פרסום אינטרנטית רחבה. אפשר לסכם במשפט אחד – אם אתה לא שם (אונליין) אתה לא קיים, ואם אתה כן שם, אז כבר תטרוף את כל העולם.
במה אנחנו מאמינים?
שקיפות:
אם רוצים לצמוח צריכים לסמוך על הנתונים, לדעת את המכפיל, ולבחון כל הזמן את המשפך השיווקי. מה התקציב שאנחנו שמים בכל ערוץ שיווקי ובכל קמפיין וכמה כסף חוזר לנו. השקיפות אצלנו פועלת באופן דו כיווני – אנחנו נהיה חשופים לנתונים, וניתן לכם את המערכות שיאפשרו לנו שקיפות זו – וקבלת החלטות חכמה.
על השורה הראשונה, ועל השורה התחתונה:
בסוף אנחנו מקדמים אתכם כדי להביא תוצאות, אם זה פגישות, עסקאות או רכישות אונליין מהאתר. אז השואה התחתונה שלנו זה לנתח מספר מדדים שמאוד מעניינים אותנו: כמה עולה לנו לייצר עסקה מכל ערוץ, מה אחוז ההמרה מליד לעסקה, ניתוח הלידים הלא רלוונטים המאפשר לנו לקבל פידבק למסרים בקמפיין ולטירגוט, וגם פידבק לביצועי אנשי המכירות.
אז מה זה בעצם שיווק דיגיטלי?
שיווק דיגיטלי = הדרך לתקשר ולהשפיע על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם אונליין. השיווק הדיגיטלי כולל בתוכו סט של כלים/פעולות/נכסים דיגיטליים, שדרכם תוכלו להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולהשפיע עליהם לרכוש את המוצר/שירות שאתם מציעים.
נכסים דיגיטלים כוללים בתוכם:
נכס דיגיטלי הוא כאמור הבסיס לשיווק הדיגיטלי, אך לאחר שיש לכם נכס דיגיטלי, צריך גם לגרום לכך שהוא יגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם. לכאן בדיוק נכנסת אסטרטגית השיווק הדיגיטלי, או במילים אחרות, מה הדרך או הדרכים לגרום לכך שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם ייחשפו לעסק שלכם.
פלטפורמות שיווק דיגיטלי:
קידום ממומן PPC – מונח רחב המתאר שיווק דיגיטלי שבו אתם משלמים עבור הקלקות על המודעות שלכם בפלטפורמות שבהם אתם מפרסמים, למשל: גוגל אדס, פייסבוק אדס, לינקדאין, טוויטר, OUTBRAIN, TABOOLA.
קידום אורגני – SEO – זוהי אסטרטגיה ארוכת טווח, שבה אתם לא משלמים על מנת להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש, אלא מבצעים פעולות באתר ומחוץ לאתר, כדי להעלות את הדירוג שלכם במנוע החיפוש ולהופיע בתוצאות הראשונות באופן אורגני. צריך לקחת בחשבון ש-SEO דורש עבודה מתמשכת ולאורך זמן, על מנת להגיע לתוצאות הראשונות, ולאחר מכן על מנת לשמר את התוצאות.
סושיאל מדיה – (SEM) – בדומה ל-SEO, אסטרטגיה חינמית ואורגנית לשימוש בפלטפורמות של מדיות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר לקידום השיווק שלכם. גם כאן, כמו ב-SEO, נדרשת עבודה מתמשכת ולאורך זמן על מנת להגיע לקהלים הנכונים בצורה אורגנית, על ידי העלאת תכנים רלבנטים, סרטונים, תמונות ועוד..
קידום בטיקטוק – הפלטפורמה הממכרת שמשגעת את העולם הגיע לישראל ובענק, ואנחנו כסוכנות דיגיטל נרצה לבחון האם נכון לכם להיות שם לפי ניתוח קהלי הייעד והמטרות שלכם.
Native Advertising – תוכן שיווקי המקודם באתרים דרך פלטפורמות כמו TABOOLA ו-OUTBRAIN. המאמרים מופיעים באתרים פופולריים כחלק מתוכן שאינו ממומן, וזאת כל הפואנטה בעצם.
Email Marketing – דיוור ישיר – ניוזלטר/SMS/MMS/הודעות וואטסאפ – לשימור הקשר עם הלקוחות הקיימים ועם לקוחות פוטנציאליים, בעיקר לפרסום מבצעים, אירועים מיוחדים, אך גם לקידום תוכן רלבנטי בין אם הוא תדמיתי או שיווקי פרופר.
כלים לניתוח נתונים
שאנחנו מנתחים קמפיין, לדוגמא קמפיין שבוא אנחנו מגייסים לידים, חשוב לנו לקבל ולנתח בזמן אמת את כל הנתונים. לפעמים המשפך קצר יותר ואנשים לוחצים על מודעה ויש רוכשים, לפעמים המשפך ארוך יותר ולאחר הלחיצה משאירים פרטים, ואז נציג מקשר לליד וקובע פגישה ואז שולח הצעת מחיר ואז מתבצעת עסקה.
כדי שזה יעבוד אנחנו ואתם יחד נשתמש במערכת חכמה לניהול הלידים ולה שני צדדים – מצד אחד בעל העסק שזה אתם, עוקבים במערכת אחר הלידים ורושמים על כל ליד וליד הערות וסטטוסים, ובצד השני אנחנו משרד הפרסום, מנתחים בצורה מעמיקה, אילו מילות מפתח ומודעות מובילות להמרות, יש לנו ראיית מיקרו ומאקרו בזמן אמת על הקמפיין ומאפשרים לנו ללמוד, להסיק מסקנות ולשפר במהירות, ואתם מצד שני יכולים לישון טוב בלילה שכל הלידים שלכם מטופלים, מנוהלים ומסודרים עם מערכת חכמה.
אם אתם רוצים לקדם את העסק/מותג/שירות שלכם, אין ספק שאתם צריכים נוכחות דיגיטלית חזקה ואיכותית. צוות המומחים שלנו בטופה ישמח לעמוד לשירותכם ולבנות עבורכם את חבילת השיווק הדיגיטלי המתאימה לכם ביותר, כי בחירה של משרד פרסום דיגיטלי נכון הוא אחד הצעדים הכי חשובים בתהליך!
צרו איתנו קשר וקבלו את כל המידע הרלוונטי עבורכם!
יאללה בוא נדבר