ניהול דף פייסבוק עסקי הוא למעשה הקשר שלכם עם הלקוחות, הזדמנות לבנות קהילה של קהל חדש שמתעניין בעולם התוכן של השירות או המומצר שלכם. ניהול עמוד פייסבוק מאפשר לך לעדכן את קהל העוקבים בשינויים והעדכונים השותפים, לתת לו הזדמנות להכיר אתכם ברמה המקצועית והאישית, וגם לתת שירות לקוחות דרך הפלטפורמה.
אם פעם מותגים היו כרטיס ביקור שאותו חילקו פיזית ללקוחות שלהם, כיום העמוד העסקי משמש גם ככרטיס הביקור.
בתחילת הדרך, טרם תחילת העבודה אנחנו מקיימים ישיבה בה אנחנו מציבים את מטרות הפעילות, בכמה עוקבים אנחנו רוצים לעלות, איך מה התמהיל בין מכר, תדמית ושירות לקוחות ועל פי זה אנו בונים את אסטרטגיה של תוכן ותקציב לקידום.
אז איך זה עובד בעצם איתנו?
צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב
קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל
צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב
קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל
צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב
קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל
קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל
כחלק מאסטרגיית הקמפיין, גולשים שהקליקו על הבאנרים הגיעו לעמוד נחיתה, "נצבעו" והמשיכו להיחשף לשלב השני של המודעות בכל כלי המדיה עם מסרים שיווקיים שונים עד לנקודת הרכישה.
פילאטיס אקדמי
פילאטיס אקדמי