ניהול מדיה חברתית

ליצור שיח. זה כל הסיפור עם סושיאל מדיה.
תקשורת רציפה עם הלקוחות שלך, לספר את הסיפור שאינו נגמר שלכם ולהפוך את הלקוחות שלכם לחלק מהסיפור הזה.

המדיה החברתית היא אמצעי השיווק העיקרי והאפקטיבי ביותר, וכל עסק בכל סדר גודל שהוא חייב להראות בה נוכחות. כשמדובר על מותגים חשיבות הנוכחות במדיה החברתית גדולה הרבה יותר, בשביל לייצר עניין ושיח סביב המותג, כמו גם לא לתת למתחרה לפעול שם לבדו ולהשאיר אתכם מאחור.

עיקר הפעילות במדיה החברתית מתרחשת בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, פינטרסט, לינקדאין, טוויטר ויוטיוב, כשהראשונה היא המשמעותית ובעלת החשיפה הרבה ביותר. שאלה מרכזית אשר נשאלת עם תחילת פעילותכם במדיה החברתית, הינה- מהן הרשתות החברתיות הנכונות ביותר עבור העסק שלכם? ריכזנו עבורכם את היתרונות המרכזיים של כל אחת מן הרשתות החברתיות, כך תוכלו להבין מהן הרשתות החברתיות שיהפכו את העסק שלכם ממצליח, למצליח מאוד!

  • פייסבוק – אחת הפלטפורמות החזקות ביותר לפרסום, כיום, כמעט כל עסק אשר מטרתו הינה "מכירת" מוצר או שירות, הוא בעל עמוד פייסבוק המשלב את פרטי העסק ופונה לקהל יעד מתאים לעסק. הדגש העיקרי בעמוד עסקי בפייסבוק הינו על יצירת תוכן נכון, עיצוב גרפי רלוונטי שמטרתו למשוך את עיניהם של הגולשים וכן יצירת אינטראקציה בקרב הקהל. ניהול עמודי פייסבוק דורשים ידע רחב באינטרנט וברשת החברתית בפרט.
  • אינסטגרם – פלטפורמת מדיה חברתית שהתחזקה במהלך השנים האחרונות אשר שמה דגש על יצירת תוכן באמצעות תמונות. ניהול עמוד עסקי באינסטגרם יכול למקסם את חשיפת המוצר או השירות שלכם לקהל היעד הרצוי. היתרון המרכזי של אינסטגרם הוא העברת מידע באמצעות תמונות, משפטים קצרים וסטורי, לכן, חשוב לבחור נכון כיצד לנהל את העמוד נכון, ידע מקצועי בתחומי העיצוב, הכתיבה והקריאייטיב יכול להפוך את המותג שלכם לפופולרי מאוד.
  • טיקטוק – פרסום באפליקציית טיקטוק מתבצע על-ידי יצירת סרטונים באורך של עד כ- 60 שניות. הפרסום מלווה בהאשטגים אשר חושפים את הוידאו בעמוד הטיקטוק לקהל ברחבי העולם במהירות רבה. הפעילות בעמוד הטיקטוק מתבצעת באמצעות יצירת ערוץ עם סרטונים רלוונטיים לעסק שלכם, שת"פים עם משפיענים עם כמות גדולה של עוקבים וכן פרסום ממומן.
  • פינטרסט – פלטפורמה לשיתוף תכנים מבוססי תמונות, עיקר התוכן המפורסם באפליקציית פינטרסט נוגע ל- DIY, אומנויות, עיצוב, תזונה, אופנה, סלבס וכו'.
  • לינקדאין – פלטפורמה המתמקדת ביצירת אינטראקציה ושיתוף תוכן עם אנשים לפי סוג החברה, התפקיד והתעשיה בה הם עוסקים.
  • טוויטר – פלטפורמה המתמקדת בעדכוני חדשות ושיתוף תוכן על נושאים בעולם. יצירת עמוד עסקי בטוויטר רלוונטית עבור מוצר או שירות אשר שואף להעביר מסר גדול באמצעות שימוש בכתיבה של עד 140 תווים בפוסט, דבר העשוי להעביר מסר בצורה הטובה ביותר וכן להועיל לחשיפת העסק. בפלטפורמת טוויטר נעשה שימוש רחב בהאשטגים חמים.
  • יוטיוב – פלטפורמה המאפשר יצירת תוכן וידאו והעלאתו לערוץ יוטיוב על-מנת ליצור מעורבות עם קהל היעד. שימוש ביוטיוב מתאים עבור אנשים פרטיים אשר מעוניינים לפרוץ לתודעה, עסקים המעוניינים לייצר ערוץ תקשורת ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים על-ידי יצירת אסטרטגיה ומטרה וכן בלוגרים, אשר מטרתם לשתף את עולמם האישי ואת עיסוקם העיקרי.

ניהול פעילות המדיה החברתית בטופה כולל:

  • בניית אסטרטגיה תוכן – את אסטרטגיית התוכן אנחנו בוחרים בעיקר לפי קהלי היעד שלנו, אנחנו שואלים את עצמנו מי הם לקוחות הפוטנציאלים? באיזה פלטפורמות הם משתמשים? באיזה שעות? באיזה מכשירים? מה הם הכלים שיש לכל פלטפורמה להציע ביחס לתוצאה שנרצה לקבל? לאחר שנבנה את קהלי היעד יחד עם חידוד המטרות שלנו, נוכל גם לבחור את הפלטפורמות וגם את סוגי התוכן שמותאמים לכל אחת והמטרות של כל אחד לתוכנית הגדולה.
  • בחירת הכלים והרשתות המתאימות לפעילות.
  • ניהול עמודי פייסבוק, ערוצי אינסטגרם, יוטיוב ועוד.
  • יצירת נוכחות ברשת – שת"פ, קהילות, קבוצות.
  • פעילות עניפה מול בלוגרים ומובילי רשת באינסטגרם.
  • פייסבוק לייב – כלי מאוד חשוב של בפייסבוק ובאינסטגרם ומאפשר לכם ממש כמו בטלוויזיה לצאת בשידור חייב לגולשים שלכם. להבדיל מפוסט אורגני רגיל, פייסבוק ואינסטגרם אוהבים להגדיל את החשיפה לכלי הזה, וכשאתם מתחברים הוא שולח נוטיפיקיישן לקהל העוקבים שלכם.

אם אתם בעלים של מותג מסוים או מנהלי השיווק שלו ואתם רוצים להגדיל את הפעילות שלכם במדיה החברתית בצורה מרשימה ולהגיע לתוצאות מדהימות, הצוות שלנו בטופה ישמח לסייע לכם לעשות זאת.

ועוד משהו חשוב מאוד, ככל שתהיו יותר פעילים באופן שיש במותג שלכם, אם תשימו את הפנים שלכם קדימה, אם תייצרו חומרים אמיתיים שלכם, ותספרו סיפורים אמיתיים, ככה הקהל יותר יתחבר אליכם והמעורבות תהיה גבוהה יותר, אז מומלץ תמיד לייצר חומר אותנטי טוב, ואנחנו נדע לייצר מזה זהב.

אז איך זה עובד בפועל?

ראשית נייצר עיצוב לעמוד וחוקיות גרפית, גרידים לפוסטים, ושפה עיצובית לסושיאל מדיה, נאסוף חומרים הכוללים המלצות, סיפורים מעניינים, תמונות וסרטונים, נחדד את רשימת המטרות של העמוד ונבנה תמהיל של פוסטים העונים על המטרות הללו (פוסטים של מכר, תדמית, חיזור מכירה ועוד), נעשה יום צילומים על מנת שיהיו לנו עוד חומרים, נעודד את הלקוחות שלכם לשלוח לנו המלצות כדי שנוכל להבליט את הערך שלכם.

צרו איתנו קשר וקבלו את כל המידע הרלוונטי עבורכם!

Call Now Button077-9975527