משרד פרסום

בני האדם בעלי הנטייה לחשוב לעתים קרובות על משרד פרסום בתור היותו מנהל מסעות פרסום גדולים ויקרים עבור מותגים גדולים. זה לא יכול להיות יותר רחוק מהאמת. אם תיקחו לצורך העניין את משרד הפרסום TOPA, משרד הפרסום שאנחנו מנהלים, אז נכון, יש לנו גם לקוחות מאוד גדולים, אבל יחד עם זאת אנחנו נוטים גם להרוויח את כספנו על ידי הפעלת מסעות פרסום קטנים והצבת פרסום במדיה המקומית. משרדי פרסום יכולים להועיל לכל גודל חברה, כל עוד תזכרו את הדרך הטובה ביותר להשתמש במשרד הפרסום, ולהשתמש בפרסום, עבור העסק הספציפי שלכם.

האם משרד פרסום מסוגל לעזור לכם בפיתוח מותג?
ברור מאליו, כי משרד פרסום כמו שלנו
מסוגל לעזור לכם בפיתוח מותג – אפילו עבור עסקים מנוסים, פיתוח מותג יכול להיות
משימה מורכבת למדי. יכול להיות שאתם אפילו קרובים מדי ללב העניין כדי להבין מה
הלקוחות הפוטנציאליים שלכם רואים. אנחנו יכולים לעזור לתהליך זה באמצעות פיתוח
לוגואים ופרסום שיפתחו מודעות למותג שלכם. כמו כן, אנחנו מסוגלים לספק לכם מחקר,
שיאפשר לכם למקד לשוק היעיל ביותר. בנוסף לכך, אנחנו יכולים לעזור לעצב את המודעות
שלכם עבור מדיה בודדת, באופן הזה שתוכלו לקבל את הפרסום היעיל ביותר בכל שוק.

האם משרד פרסום יסייע לכם לחסוך במשאב הכי יקר שלכם?
שימוש במשרד פרסום, כמו שלנו, ורק שלנו, יכול לחסוך לכם במשאב הכי יקר, הלא הוא הזמן שלכם. העסקת משרד
פרסום פירושה שאתם וצוות העובדים שלכם לא צריכים להשקיע זמן בפיתוח קמפיין פרסום.
זה חשוב במיוחד אם אין לכם צוות עובדים המוקדש לעבודת פרסום. שכירת השירותים שלנו
למעשה תשחרר את צוות העובדים שלכם לעשות את מה שהוא הוכשר אליו. רוב בעלי העסקים
הקטנים עסוקים מספיק בניהול העסק שלהם כדי לתת ליצירת מסע פרסום את הזמן והאנרגיה
הדרושים לו. מכיוון שכך, שכירת השירותים שלנו יכולה גם לשחרר אתכם להשקיע יותר זמן
בניהול העסק שלכם.

בחירת משרד פרסום
בעל מוניטין, ממש כמו TOPA, מבטיחה שמסעות הפרסום שלכם יפותחו וינוהלו על ידי פסגת הפרסומת
בתעשיית הפרסום. אנחנו שוכרים את הטובים שבטובים ביותר, וכישורי המומחים שלנו
מושחזים עוד יותר באמצעות התמקדות אך ורק בפיתוח ובתחזוקה של מסעות פרסום עבור
מגוון רחב של הלקוחות שלנו. העסקת אנשי שיווק מנוסים ברמה העליונה בבית יכולה
להיות אתגר בלתי עביר עבור עסקים קטנים רבים, וניצול השירותים המקצועיים יכול
לאפשר לקמפיינים שלכם להגיע לאותה רמת איכות כמו השחקנים הגדולים בענף שלכם.

ולחתימת דברינו,

משרדי פרסום בדרך כלל יתייעצו אתכם באופן תדיר לאורך תהליך פיתוח הקמפיין, ויוודאו שאתם שבעי רצון
לגמרי מהקמפיין מתחילתו ועד סופו. אנשי הפרסום שלנו יכירו את החברה שלכם, את
המוצרים שלכם ואת תרבות החברה שלכם, או לחלופין את ההעדפות האישיות שלכם, לפני שניצור
קמפיין שמשדר ביעילות את הייחודיות והערך של החברה שלכם. לנו כבר יש שפע של קשרים
ומערכות יחסים בתעשייה שמהם ניתן למשוך כאשר מוציאים את מסע הפרסום שלכם לפעולה.

כלים לניתוח נתונים

שאנחנו מנתחים קמפיין, לדוגמא קמפיין שבוא אנחנו מגייסים לידים, חשוב לנו לקבל ולנתח בזמן אמת את כל הנתונים. לפעמים המשפך קצר יותר ואנשים לוחצים על מודעה ויש רוכשים, לפעמים המשפך ארוך יותר ולאחר הלחיצה משאירים פרטים, ואז נציג מקשר לליד וקובע פגישה ואז שולח הצעת מחיר ואז מתבצעת עסקה.

  1. מחשיפה לקליק  לקוח רואה את המודעה וכאן חלק לוחצים ונכנסים הלאה לאתר או לעמוד הנחיתה, וחלק לא. אחוז הלוחצים על המודעה מלמד אותנו על איכות המודעה והמסר, כמה קהלי היעד שבחרנו רלוונטי למסר.
  2. מקליק להמרה – . בדף נחיתה אנחנו נרצה לנתח מספר דברים: א. זמן שהייה –  כמה זמן אנשים שהו בדף נחיתה מלמד אותנו עד כמה הדף מעניין את קהל היעד שנכנס. ב. אחוז המרה – כמה מהגולשים שנכנסו לאתר שלנו, ביצעו פעולה כלשהי כמו רכישה, השארת פרטים, התקשרות, גלילה ועוד. ככל שהאחוז יהיה גבוה יותר ככה זה אומר שהדף מתאים לקהל.
  3. מהמרה לעסקה – כמה מהאנשים שהשאירו פרטים ופנו אלינו, הם רלוונטים וכאן אנחנו ממשיכים לחשב את האחוזים: כמה סוגרים עסקה, כמה קובעים פגישה, כמה אכן מעוניינים לשמוע פרטים לאחר שהשאירו ומכאן אנחנו למדים על איכות הליד, ומחפשים כל הזמן מידע שיעזור לנו לשפר את הקמפיין. לדוגמא – הרבה מהלידים מעידים שמקום העסק רחוק להם וקשה להם להגיע, אז נשנה את המיקום בטירגוט. דוגמא נוספת – הרבה מהלידים לא מבינים את פרטי המוצר עד בסוף – אז נחדד את ההסבר שלנו.

כדי שזה יעבוד אנחנו ואתם יחד נשתמש במערכת חכמה לניהול הלידים ולה שני צדדים – מצד אחד בעל העסק שזה אתם, עוקבים במערכת אחר הלידים ורושמים על כל ליד וליד הערות וסטטוסים, ובצד השני אנחנו משרד הפרסום, מנתחים בצורה מעמיקה, אילו מילות מפתח ומודעות מובילות להמרות, יש לנו ראיית מיקרו ומאקרו בזמן אמת על הקמפיין ומאפשרים לנו ללמוד, להסיק מסקנות ולשפר במהירות, ואתם מצד שני יכולים לישון טוב בלילה שכל הלידים שלכם מטופלים, מנוהלים ומסודרים עם מערכת חכמה.

אם אתם רוצים לקדם את העסק/מותג/שירות שלכם, אין ספק שאתם צריכים נוכחות דיגיטלית חזקה ואיכותית. צוות המומחים שלנו בטופה ישמח לעמוד לשירותכם ולבנות עבורכם את חבילת השיווק הדיגיטלי המתאימה לכם ביותר.

צרו איתנו קשר וקבלו את כל המידע הרלוונטי עבורכם!

Call Now Button077-8049543