מיתוג הוא הבסיס לכל פעילות החברה מאחר והקהל חייב תמיד להבין ולזהות מי מדבר אליו ולמה כדאי לו לבחור בנו.
כל הערכים, האג’נדה של החברה והסדר הפנימי בה, הם חלק מהמיתוג. זה מתחיל בבחירת הצבעים של המותג, אם בוחרים לדוגמה בצבע חם כנראה שהחברה תרצה להתמקד באנושיות והשירות של החברה, או בצבע קר שמשדר יותר טכנולוגיה ומקצועיות של חברה, או שמדובר בכלל בשילוב של השניים.
התהליך ממשיך כמובן ללוגו שחייב להיות ברור עם נראות מבודלת וייחודית שמשדרת את התמצית המדויקת ביותר של אג’נדת החברה.
לאחר שקובעים את הבסיס, מתחילים להרחיב את המיתוג למטרות חוץ ארגוניות ופנים ארגוניות.
מה אנחנו רוצים שהעובדים שלנו יספרו על החברה ולא ממקום של להגיד להם מה לספר, אלא מה הם באמת מרגישים כלפי המקום בו הם עובדים. חיצונית חשוב לתקשר מסרים מבודלים, אסטרטגיים ואולי הכי חשוב – אמיתיים.
יאללה בוא נדבר