אם העלנו קמפיין מדהים לאוויר ואין אף אחד כדי לראות אותו, האם הוא עדיין נחשב לקמפיין מדהים?
הקמפיין הדיגיטלי שלכם יכול להיות מעולה, עם קריאיטיב מדהים, ביצוע מרהיב והצעת מכר מפתה – אך אם הקהל הרלוונטי, הלוא הוא קהל היעד שלכם, לא ייחשף לקמפיין, סביר להניח כי הקמפיין ינחל כישלון ולא תשיגו את מטרתכם הפרסומית.
אם כן, קמפיין טוב הוא אינו רק קמפיין שבוצע בצורה טובה הוא צריך גם להיחשף במקומות הנכונים ובעבור הקהל הנכון – קהל היעד שלכם! וזו הסיבה המרכזית שבגינה אופן רכישת המדיה חשוב כל כך.
יאללה בוא נדבר