זה לא סוד שגוגל עושה שימוש בפרמטרים רבים בעת בחירת המיקומים של האתרים השונים בתוצאות החיפוש, והנציגים של החברה חוזרים ואומרים בכל הזדמנות שלתוכן יש את הערך הרב ביותר מכל הפרמטרים הללו, עד כדי כך שגוגל הבהירו לא מזמן שאתרים שאינם רספונסיביים יירדו בקרוב בדירוג תוצאות החיפוש, אך הדגישו עם זאת שתוכן איכותי יכול לחפות חלקית על חוסר התאמה למכשירים השונים.
למה התוכן כל כך חשוב?
לתוכן באתר יש חשיבות בשני אופנים: ראשית, הוא מספק ערך מוסף לגולש, אינפורמציה שהוא צריך, מה שבעדכונים האחרונים של גוגל (פינגווין ופנדה) הושם דגש רב עליו, ולגוגל היום יש את הכלים למדוד זמן שהייה של הגולש בכל עמוד ואת רמת העניין בתוכן שבו, כמו גם ויראליות (שיתוף) של התוכן. ושנית, בשביל שמנוע החיפוש של גוגל יזהה ביטויי מפתח ספציפיים כדי לקשר אותם לשאילתא של הגולש, הוא צריך לאתר אותם בתוכן.
כל אתר אינטרנט וניהול סושיאל נכון תוכן איכותי שמתעדכן כל הזמן בשביל להתקדם בתוצאות החיפוש, והנה כמה נקודות חשובות על כתיבת התוכן:
כתיבת תוכן איכותי ובעל ערך יכולה לתרום המון לקידום האתר במנועי החיפוש, ולחשיפת העסק בפני לקוחות פוטנציאליים רבים. כתיבת תוכן צריכה להתבצע על ידי כותב תוכן שזוהיא המומחיות שלו, ובעל אתר שלא בטוח ביכולות הכתיבה שלו, טוב יעשה אם יעביר את העבודה לידיים מקצועיות יותר.
יאללה בוא נדבר