🎯 אתם יודעים מה הדבר הכי מטורף שקרה לי השבוע?
ישבתי בפגישה עם מנכ”ל של חברת טכנולוגיה שמחזור של 50 מיליון שקל בשנה, והוא אמר לי: “אני לא מבין למה כל הילדים שלי רק צופים בסרטונים קצרים. זה לא רציני”. עשר דקות אחר כך הוא הראה לי איך הוא קנה רכב חדש אחרי שצפה בביקורת של 60 שניות באינסטגרם. הפרדוקס הזה? זה בדיוק מה שהופך את הווידאו מרקטינג לכלי הכי חזק שיש היום לעסקים.
“הווידאו הוא לא עתיד השיווק – הוא ההווה שלו”
– מנכ”ל גוגל, סונדאר פיצ’אי, ביולי 2025
הסיפור שישנה לכם את הפרספקטיבה
💬 “אני זוכר את הרגע המדויק שבו הבנתי”
לקוח שלנו, בעל רשת חנויות אופנה, התקשר אליי בבהלה. “תראה מה קרה”, הוא אמר. הוא העלה סרטון של 30 שניות שמראה איך הג’ינס החדש שלו נראה על דוגמנית אמיתית. לא סטודיו מפואר, לא תאורה מושלמת – סתם סרטון פשוט שצולם בחנות.
התוצאה? 300 הזמנות תוך 24 שעות. יותר ממה שהוא מכר בחודש שלם. הסיבה? אנשים ראו איך הבגד באמת נראה על גוף אמיתי, לא על דוגמנית מפוטושופת.
זה הרגע שבו הבנתי: הפקת סרטונים לטיקטוק ופלטפורמות אחרות לא עוסקת בטכנולוgia – היא עוסקת באמת.
רוב העסקים חושבים שווידאו מרקטינג זה ליצור סרטון יפה ולהעלות אותו. זה כמו לחשוב שמסעדה טובה זה רק אוכל טעים. אתם צריכים לדעת איפה להעלות, מתי להעלות, ואיך לגרום לאנשים לפעול אחרי הצפייה.
שאלות שכדאי לשאול את עצמכם
מה הסיפור שהמותג שלכם מספר?
כל עסק יש לו סיפור. הווידאו הוא הדרך הכי טובה לספר אותו בצורה שתיגע ללב.
איך הלקוחות שלכם באמת משתמשים במוצר?
תצלמו אותם בפעולה. זה יותר משכנע מכל פרסומת מקצועית.
מה הבעיה שאתם פותרים?
הראו את הבעיה ואת הפתרון בסרטון אחד. זה הכי עובד.
אז מה עכשיו?
תקשיבו, אני לא אגיד לכם שזה קל. הפקת סרטונים לטיקטוק ופלטפורמות דיגיטליות דורשת אסטרטגיה, יצירתיות וביצוע מקצועי. אבל אני כן אגיד לכם שזה הכרחי.
העסקים שיבינו את זה עכשיו, באוגוסט 2025, יהיו אלה שיובילו את השוק בשנים הקרובות. אלה שיחכו? הם יישארו מאחור.
יאללה, הגיע הזמן להתחיל לצלם. המצלמה שלכם מחכה, והקהל שלכם רעב לתוכן אמיתי.
מה אתם אומרים? איזה סיפור אתם הולכים לספר?