כתיבת גאנט חודשי לעמוד פייסבוק

את השם “הנרי גאנט” סביר להניח שלא שמעתם מעולם ואתם בטח לא יודעים שהוא היה מהנדס ויועץ ניהולי, אבל יכול מאוד להיות שעל סוג התרשימים שהוא פיתח בשנת 1910 שמעתם ועוד איך. מהם אותם תרשימים? אלו ה”גאנטים” המוכרים לנו – לוחות זמנים גרפיים שייעודם הוא תכנון ובקרה של פרוייקטים. במקור אלו תרשימים שעל הציר האנכי מפרטות את המשימות שיש לבצע ועל הציר האופקי את הזמנים, ככה שאנו מקבלים תמונה כוללת על כל הפרוייקט כולו.

ואיך כל זה קשור לניהול עמודי פייסבוק? אחד מעמודי התווך של עמוד פייסבוק בריא ופעיל הוא יצירת תוכן קבוע. יצירה של פוסטים שהם למעשה הקשר עם הקהל שלכם. אבל מה לעשות שדי קשה להפיק תוכן? מה לעשות שדי קשה לייצר גאנט חודשי שהוא למעשה תוכנית סדורה של הפוסטים העתידיים? איך אפשר לכתוב גאנט חודשי לעמוד פייסבוק בלי לשבור את הראש ולהתייאש פעם אחר פעם? אז הנה כמה טיפים איך לעשות את זה או נכון יותר לומר, מהם השלבים ביצירת תוכן לפייסבוק.

מי הוא קהל היעד שלכם?

לא תוכלו להתחיל ולכתוב את הפוסטים אם לא תדעו מיהו קהל היעד שלכם. מה זה אומר לדעת מי הוא קהל היעד שלכם? אם תגידו לצורך העניין “גברים מבוגרים”, זה רחוק מהדיוק הדרוש. אתם צריכים לדעת מאיזה מגדר קהל היעד שלכם, טווח הגילאים, מצב סוציואקונומי כללי, מה הם אוהבים, מה הם מחפשים בגוגל, מה הם אוהבים ללבוש ומהם התחביבים שלהם. כן, זה נשמע אולי בלתי אפשרי אבל אם תציבו לעצמכם למטרה לחקור את הלקוח האידיאלי שלכם, תגלו שאתם יכולים להגיע די רחוק.

מה אתם רוצים שהקהל יעשה?

לא מעט בעלי עמודי פייסבוק לא מגדירים לעצמם מה הם רוצים שהקהל שלהם יעשה בעמוד שלהם מה שאומר שהם לא יודעים לדייק אליו את התוכן. תשאלו את עצמכם – מה המטרה שלכם? האם אתם רוצים באמצעות דף הפייסבוק להגדיל את רשימת התפוצה שלכם? האם אתם רוצים שיצרו איתכם קשר או ש”רק” יעשו לייק לעמוד שלכם? האם אתם רוצים שישתפו את הדף שלכם ואתם רוצים להשיג “באזז”?

תהיו מגוונים בפוסטים

כחלק מהתכנו החודשי אתם חייבים להיות מגוונים. זה אומר שאל תנסו רק למכור ואולי אפילו להיפך, תנסו ליצור עניין ואחת לכמה פוסטים תפרסמו פוסט מכירתי. אילו סוגים של פוסטים? מצחיקים, מעוררי התפעלות, כאלו שמעוררים מחשבה, דברו על אחד העובדים שלכם, על שירותים חדשים בעסק (בלי ניחוח מכירתי) המלצות של לקוחות, המלצות של קולגות וכדומה

צרו את הטבלה הדרושה

 באקסל או בוורד, צרו טבלה שבמאונך שמות הפוסטים ובמאוזן התאריכים בהם הם יפורסמו. אל תעמיסו על קהל היעד שלכם וגם לא על עצמכם. אל תאתגרו אתכם במשהו שאתם יודעים שלא תעמדו בו אלא בכמות הגיונית של פוסטים.

Call Now Button077-8049543