ההבדל בין קמפיין ממומן לקידום פוסט

פרסום בפייסבוק הוא כבר מזמן לא מותרות אלא חובה עבור כל בעל עסק. למה חובה? כי כולם נמצאים שם. מי אלו כולם? הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולא משנה במה אתם עוסקים או מה אתם מוכרים. מעבר ללקוחות שלכם פועלים בפייסבוק גם המתחרים שלכם ואם לא יראו אתכם ברשת, המתחרים שלכם ישיגו אתכם בדרך לליבם של הלקוחות שלכם.

פרסום בפייסבוק יכול להיות בדרכים שונות ושניים מהם הם באמצעות קמפיין ממומן דרך מנהל המודעות או קידום של פוסט קיים. לא מעט בעלי עסקים שואלים את עצמם למה לשלם על ניהול קמפיין במקום לקדם בעצמם פוסטים שלהם אז הנה קצת מידע שיעשה סדר בעניין.

כל אחד מהם לקהל שונה

יש לא מעט דברים שצריך לדעת על ההבדלים בין קידום ממומן של פוסט לבין יצירת קמפיין כשאחד החשובים שבהם הוא קהל היעד של כל אחד מהם. כש”דוחפים” פוסט עושים את זה כדי ליצור קשר עם הקהל העסקי שכבר קיים ובשביל לגייס עוקבים חדשים לעמוד הפייסבוק והפילוח שנעשה הינו פילוח בסיסי של קהל היעד. אפשר לעשות את זה בתקציב נמוך כי כל מה שרוצים זה להתחיל ולקדם את העמוד ולגרום לו להתחיל ולהיראות בעיניהם של הקהל הפוטנציאלי.

בפרסום דרך מנהל המודעות אפשר ליצור כמות גדולה של מודעות ולא מדובר על מודעה אחת כמו הפוסט היחיד שהזכרנו. כל מודעה מאלו אפשר לייעד לקהל ספציפי ואפשר לרענן ולשנות את המסרים כל הזמן. את הפרסום עושים בתקציב מכובד כזה שמאפשר לפרסם לאורך תקופה ולא רק בשביל להשיג מטרה קצרת מועד וגמרנו.

החסרונות של כל אחת מהאופציות

חשוב להכיר את החסרונות של כל אחת מהאופציות, האופציה של בוסט לפוסט בודד או לחילופין ניהול קמפיין פרסומי. בהמשך למה שכתבנו על עבודה בתקציב נמוך ועל אי אפשרות לפילוח מתקדם כשמדובר בפוסט, זה מוביל לדבר אחד – קהל יעד לא איכותי. זה אומר שזהו קהל רחב ואחיד וזה אומר שקשה מאוד לשלוט בתקציב הפרסום ובאופן כללי יש שיגידו שמדובר על בזבוז של התקציב.

בכל מה שנוגע לניהול קמפיין, שלא כמו קידום פוסט הוא דורש לא מעט יידע מקצועי. לא כל אחד יכול לנהל קמפיין ומי שחושב שכן, עלול להוציא לא מעט כספים על ניהול קמפיין לא מקצועי.

היתרונות של כל אחת מהאופציות

נגזרת של החסרונות שהוזכרו היא היתרונות של כל אחת מהאופציות. אמרנו שקידום פוסט הוא רחב ואחיד והוא לא ממקד את קהל היעד, כשהצד החיובי של זה הוא שמדובר על פעולה קלה שכל אחד יכול לבצע עם מעט למידה. כך גם היתרונות של מנהל המודעות, רמת השליטה בקמפיין היא גבוהה מאוד כשמדובר על ניהול מקצועי והתוצאות יהיו בהתאם.

Call Now Button077-8049543