להכניס לידים לעסק ולא לשלוח להם מייל זה כמו…
לאפות עוגה אבל לאכול רק ביס,
לקנות נעליים ולהשתמש רק בשרוכים,
לרצות אייפון רק בשביל הפנס.
בקיצור, זה בזבוז!
כבר שילמתם (או עבדתם קשה) כדי להכניס את הליד הזה למערכת, למה לא לשמור על קשר, לפרסם, לשווק ולמכור לו בצורה יעילה ולאורך זמן? אתם אפילו לא צריכים לכתוב את המיילים בעצמכם…
למה אימייל מרקטינג?
בניית תהליכים – מכירה זה תהליך. צריך להכיר אתכם, לחבב אתכם, לסמוך על המקצועיות שלכם, להבין את המוצרים והפתרונות שלכם, ורק אז מגיעים למספר כרטיס אשראי. במייל, כל התהליך הזה קורה באופן אוטומטי ברגע שהליד נכנס למערכת!
טיימינג – שיחת המכירה הסתיימה ב”זה לא הזמן המתאים”. רוצים להיות שם כשהזמן המתאים מגיע? אתם צריכים להישאר בתודעה של המתעניינים כל הזמן. עם שיווק במייל זה פשוט, זול וכמעט אוטומטי.
יצירת קהל לקוחות נאמן – אפשר אפילו לקרוא לזה “קהילה”. הכלים שהמייל נותן לכם לגיבוש קהל נאמן, הם יוצאי דופן בתחום. למה זה חשוב? כי עולה פי 7 להביא לקוח חדש מלשמר אחד קיים!
מעקב ומדידה –מערכות הדיוור יודעות לתת לכם כלי מעקב ומדידה מתקדמים, מי פתח, מי לחץ, מתי עדיך לשלוח ואיפה הקישור שעליו לחצו יותר.
לא רק מיילים!
מיילים הם הבסיס, אך שיווק במייל היום כולל מגוון רחב של אפשרויות דך אותה רשימה ואותה מערכת דיוור:
זה הזמן להכניס למערך השיווקי שלכם את המיילים
אתם אפילו לא צריכים לכתוב את המיילים בעצמכם.
בחבילת האימייל מרקטינג שלנו אתם מקבלים ראש שקט באמת, משלב פתיחת החשבון במערכת הדיוור, דרך בניית האסטרטגיה, כתיבת המיילים ועד התזמון והטמעת אוטומציות.
המיילים נכתבים על ידי קופירייטרים מקצועיים, המערכת מתופעלת על ידי אנשי מקצוע מנוסים, והאסטרטגיה והתוכן מתואמים אתכם מראש. לכם נשאר רק לאשר את התוכן וליהנות מהתוצאות.
רוצים להתחיל לשלב אימייל מרקטינג במערך השיווקי שלכם? פשוט ללחוץ פה ולהשאיר פרטים, אנחנו כבר אתכם
קהל קר או לקוחות ותיקים, מעבר למכירה או קביעת פגישה, אימייל מרקטינג עושה הכל!
הנה כמה דוגמאות לתוצאות בשיווק במייל:
יאללה בוא נדבר