פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם, המשמשת ליצירת קשרים עסקיים ולשיווק חברות ועסקים. ההבדל העיקרי בין לינקדאין לרשתות החברתיות דוגמת פייסבוק ואינסטגרם הוא השפה העסקית והרשמית יותר. לינקדאין מאפשרת קמפיין פרסומי ממוקד שיגיע בדיוק לעיניים הרלוונטיות, אלו שמתעניינות במוצרים או בשירותים שלכם (לא מדובר על לקוחות פרטיים כמעט, אלא על לקוחות עסקיים). היות ולינדקאין הפכה להיות אחת הרשתות החזקות ביותר בעולם, והגדולה והחזקה ביותר מביניהן במישור העסקי, חשוב שתדעו עליה כמה פרטים שיעזרו לכם להתנהל בה בחכמה.

לפרסם את העסק לעסקים אחרים בלינקדאין וליצור שיתופי פעולה

מאז דצמבר 2016 נמצאת הרשת החברתית לינקדאין בבעלות חברת מיקרוסופט. האינטראקציות המתרחשות בלינקדאין הן בעלות אופי עסקי ואקדמי, ומשתמשים המחזיקים בפרופיל לינקדאין שומרים בו על הפרדה בין הפעילות החברתית העסקית שלהם לבין פעילות חברתית בעלת אופי של פנאי (שמתרחשת ברשתות הוותיקות יותר – פייסבוק ואינסטגרם). הכניסות של בעלי עסקים, מנכ"לים ובעלי משרות מפתח הן על בסיס יומיומי ופוטנציאל ההיכרות עם העסק שלכם עצום. 

מכאן אפשר להסיק מסקנה אחת ברורה – עסק שרוצה לגדול, לצמוח ולהתחיל לשלב ידיים עם עסקים נוספים – לינקדאין היא בדיוק המקום בשבילו. בעלי עסקים רבים מבינים היום את החשיבות הגדולה בנוכחות בלינקדאין, בין אם באופן בלעדי ובין אם לצד הנוכחות ברשתות חברתיות אחרות וחזקות, ומבינים שפשוט אי אפשר לוותר עליה.

אם אתם בעלי עסק המספק את שירותיו או מוצריו לעסקים אחרים, אתם חייבים להראות נוכחות בלינקדאין. כך תפרסמו את המותג שלכם בדרך אפקטיבית וממוקדת, וכך תגדילו את החשיפה שלכם ברשת, תגייסו לידים, ותסגרו עסקאות. כמות שיתופי הפעולה שתוכלו לעשות היא אין סופית, אם רק תעשו את זה בצורה נכונה. תוכלו לקדם פוסטים בדף העסק שלכם, או להפנות לאתר שלכם, לדף נחיתה או לכל עמוד חיצוני.

פרסום בלינקדאין

תוכן עניינים

לעשות פרסום בלינקדאין בצורה הנכונה

היום רשת הלינקדאין היא לא כמו שהיא היתה בעבר. אם עד לפני כמה שנים היה מדובר על רשת שנמצאת בתחילת דרכה ולא הרבה בעלי עסקים מתעניינים בה, הרי שהיום מדובר על רשת בעלת פעילות ענפה במיוחד, שבה נמצאים כל העסקים בארץ וברחבי העולם שמכבדים את עצמם. מהסיבה הזו בדיוק אפשר להבין שהתחרות גדלה, החשיפה מתחלקת בין יותר ויותר בעלי עסקים, ולכן כדי לפרסם את העסק שלכם בלינקדאין בצורה הנכונה – תצטרכו להיצמד למערך אסטרטגי מדויק שיודע לעקוף את התחרות הזו ולמקם את העסק שלכם במקום הראשון.

על מנת לעשות פרסום בלינקדאין בצורה הזו, אתם צריכים שמאחוריכם יעמדו אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים. היום בלי הידע המקצועי והניסיון הרב כמעט ולא ניתן להגיע לשום תוצאות, ותאמינו לנו – אתם ממש לא רוצים שהעסק שלכם ימצא את עצמו מחוץ למירוץ. לכן, אנחנו בסוכנות השיווק הדיגיטלי טופה שמחים וגאים להציג בפניכם את השירותים השונים שלנו שיוכלו לעזור לכם, גם בין גבולות הגזרה של לינקדאין וגם מחוצה לה.

הפרסום שלנו כולל ניהול עמודי לינקדאין, שדרוג הפרופיל העסקי והחשבון, ובניית אסטרטגיה של בניית מערך חברים וגיוס לידים דרך הלינקדאין בצורה אורגנית של גיוס חברים ושליחת הודעות בצורה חכמה, תוך ניטור התהליך עם סטטיסטיקה ואופטימיזציית מסרים. כל אלו יוכלו לקחת את העסק שלכם מהמקום שבו הוא נמצא ולהעלות אותו כמה שלבים כלפי מעלה, בדרך להיות עסק משופשף, חריף, נוכח וכזה שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו.

מה החשיבות של לינקדאין בכלל? האם כל אלו באמת קריטיים להצלחת העסק?

ניהול עמוד לינקדאין הוא ניהול של כרטיס הביקור העסקי שלכם – הפנים של העסק שלכם מול עסקים אחרים. כמו בכל רשת חברתית – נוכחות יציבה, רציפה, בשפה התואמת את הפלטפורמה – תיצור את הקול המיוחד של העסק שלכם באופן שתואם את אסטרטגיית השיווק שלכם ואת ערכי המותג. 

היום בלי עמוד לינקדאין מצוחצח, מוקפד ופעיל העסק שלכם פשוט לא יוכל להתקיים. מרבית הפעילות היום מתרחשת ברשת, וכשמדובר על המישור העסקי – על אחת כמה וכמה. פתיחת הדלתות בלינקדאין היא זמינה ומאפשרת, ולכן כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לנצל אותה כמו שצריך. בזה אנחנו בטופה הכי טובים, וזוהי הסיבה שבגללה כדאי גם לכם להצטרף אלינו ולקבל מאיתנו את השירותים השונים.

קידום ממומן בלינקדאין

כמו בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות, ללינקדאין יש מערכת טירגוט מתקדמת המאפשרת לנו לבחור קהלי יעד לפי תחום עיסוק, שם חברה, גודל חברה, בעל תפקיד ספציפי וכמובן גם קהלים דומים וריטרגטינג ורשימות. היכולות הגבוהות של פילוח קהלי היעד לפרסום בלינקדאין יכולות להביא את העסק שלכם למודעות של משתמשים רלוונטיים ביותר. המשמעות של כל מה שאמרנו עד כה היא ששווה לחלוטין לנהל קמפיינים בלינקדאין. האוריינטציה העסקית של המשתמשים והאווירה העסקית של הרשת החברתית מעלות את הנכונות לשיתופי פעולה בין עסקים. 

עצם תכנון הקמפיינים המפורט, הדקדקני והשלם הזה הופך את לינקדאין היום לרשת שפשוט אי אפשר להתעלם ממנה. לינקדאין היום היא קרקע פוריה שיכולה להניב לכם פירות הרבה יותר מתוקים וטעימים מאלו שאתם יכולים לדמיין עכשיו, והפירות האלה באים לידי ביטוי בהכנסות גבוהות, בחשיפה גדולה וביצירת דרכי פעולה חדשות לעסק שלכם.

חברת טופה – מומחים בפרסום בלינקדאין

חשוב להדגיש: האופי המיוחד של הרשת החברתית לינקדאין דורש הבנה של החוקים הלא כתובים: התנהלות נכונה של מנכ"לים, פנייה נכונה אל בעלי תפקידים במטרה לשתף פעולה וגם גיוס נכון של עובדים רלוונטיים לעסק שלכם. סטטיסטיקת המשתמשים של לינקדאין מראה נוכחות מוגברת של סטודנטים – מה שמעיד על הגיל של המשתמשים ובעיקר על הבגרות שלהם, וגם על הביקורתיות שלהם.

מהסיבה הזו בדיוק לא כל פוסט יתקבל בעין יפה בלינקדאין. ההשתלבות ברשת החברתית הזו צריכה להיות חכמה ומחושבת, כזו שיכולה לגרום לכם להיראות חלק טבעי מהנוף הלינקדאיני, ולא כנטע זר בו שלא מבין את חוקי ההתנהלות, אופי הפרסומים ועוד.

במקביל לכל זה, חשוב לזכור שייצור תוכן ללינקדאין צריך להיות איכותי, ברמה גבוהה מאוד ולשדר מקצועיות חסרת פשרות. למשל: גם אם חולקים חוויות מחיי היום יום בחברה כדי לתת הצצה אל אופי הפעילות שלכם, צריך לעשות זאת בצורה הממצבת את הפעילות שלכם גבוה. מועסקים פוטנציאליים יסתכלו בדיוק על התכנים האלה, וגם בעלי עסקים דומים לשלכם. 

כמו ברשתות חברתיות אחרות, תזמון הקמפיינים בלינקדאין חשוב: מכירות לקראת חגים, סדנאות למנהלים, פרסום כנסים מקצועיים – לכל אלו יש מעגל חיים משלהם, ואנו נדע לבנות את לוח הזמנים הנכון ואת האסטרטגיה הנכונה שתקדם את הצרכים המדויקים שלכם, לפי הניסיון שלנו.  ברגע שכל התמונה הגדולה נלקחת בחשבון ובהתאם לה מותאם גאנט פרסומים של פוסטים מעניינים, שיווקיים, חכמים ותואמים את לוח השנה על כלל האירועים השונים בו – הדרך להצלחה הופכת להיות הרבה יותר קצרה.

לעשות פרסום בלינקדאין לבד – לא מומלץ בלשון המעטה

לא מעט בעלי עסקים בטוחים שהם יכולים לעשות את זה לבד, ולצעוד בכוחות עצמם בשדה הגדול של לינקדאין. התפישה הזו היא טעות, משום שלא מדובר על פרופיל פרטי, אלא עם פרופיל עסקי שכלל הפעילות שלו מעידה על האופי שלו, על החכמה שלו, על ההבנה שלו ועל ההשתלבות שלו במגרש המשחקים של לינקדאין. בנוסף, מדובר על רשת חברתית קצת שונה שבה מרכז העניינים מתמקד בשנות פעילות, הצגת השירותים והמוצרים, ולמעשה להתמקד בצורה מפורטת בעשייה עצמה. לכן, רק סוכנות דיגיטלי שיודעת את חוקי הפורמט ושולטת בהם תוכל להעניק לכם שירות מצוין.

למה דווקא טופה?

אם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם בלינקדאין בצורה מקצועית, אם אתם רוצים לראות תוצאות מהפרסום ולא רק להוציא כסף, צוות הפרסום של חברת טופה יעשה זאת עבורכם. שנים רבות של ניסיון יחד עם לקוחות רבים מרוצים, שהרחיבו את מעגל הלקוחות שלהם והגדילו את כמות העסקאות שלהם, הם ההוכחה שאנו הטובים ביותר!

אצלנו בטופה נמצאים אנשי המקצוע מכלל קשת התחומים, כך שאתם נהנים מהידע המקצועי של כל אחד ואחד מהם – החל מאנשי תוכן, דרך אנשי עיצוב ועד אנשים בעלי מומחיות כללית בשיווק ופרסום ובעלי מומחיות ספציפית בשיווק ופרסום בלינקדאין.

זה הזמן לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר, אז פנו אלינו עכשיו ותראו את העסק שלכם גדל ומקבל חשיפה אפקטיבית ומקסימלית ברשת החברתית העסקית הגדולה בעולם!

פרסום בלינקדאין

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם לצרכים השיווקים של הלקוח, ובהתאם לעבודה שנעשית מהצד שלנו.

מה שטוב בטופה הוא שאנחנו יכולים לתפור לך חליפת פרסום שתתאים בדיוק למידותיך ולתקציב שלך! 🙂

המתכון הסודי שלנו הוא אהבה אינסופית למקצוע, אהבה אינסופית לאנשים ואהבה אינסופית לביצועים. יש בנו אהבה והיא תנצח, וכולנו נרוויח מכך ❤️

אנו יושבים במתחם הבורסה בר"ג, ברח' בצלאל 4. אבל היי, זה לא מחייב אותך לבוא לקפה אצלנו, אנחנו יכולים להגיע עד אליך לפגישה, בכל מקום בארץ

במה לא? 😉 הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מובילים, חרוצים אשר קמים כל בוקר עם סכין בין השיניים. כשמותג שלך אצלנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להתקדם עם הטרנדים הכי חדשים, הקמפיינים הכי ממירים והרעיונות הכי יצירתיים. אנו חיים ונושמים גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטיקטוק.

Call Now Button077-9975527