את פייסבוק אין ממש מה להציג, הרשת החברתית הגדולה והפופולארית בעולם שהפכה כבר מזמן לחלק מחיינו… מיליונים רבים של אנשים מחוברים אליה, מקבלים דרכה עדכונים על חברים, מתקשרים באמצעותה עם אנשים שהם לא רואים ביום יום ומעבירים בה לא מעט זמן בכל יום.

אבל הרשת החברתית הזו יכולה לעשות עוד הרבה יותר. היא יכולה להיות אמצעי פרסום מדהים לעסקים בכל תחום שהוא, בעיקר בגלל היכולת להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים. קמפיין פייסבוק מקצועי שמנוהל על ידי חברה עם ניסיון, יכול להיות מקפצה רצינית לעסק. פייסבוק מציעה מגוון רחב של כלים לפרסום ושימוש נכון וחכם בהם יכול לעשות פלאים לעסק…

הסוד – טירגוט מדויק!

אז מה הופך קמפיין פייסבוק לקמפיין עם פוטנציאל להיות מוצלח כל כך? למה הרשת החברתית הזו היא בדיוק מה שכל עסק צריך? התשובה היא בעיקר – טירגוט. לא סתם פייסבוק אוספת עלינו אין סוף מידע, המידע הזה יכול לעבוד גם לטובתנו עם מיקוד של הפרסום ללקוחות פוטנציאליים באמת. הנה דוגמא: אם יש לכם חנות תכשיטים ברמת גן שיש בה טבעות נישואין למכירה, קמפיין פייסבוק מקצועי ואיכותי יהיה מיועד רק למי שגר ברמת גן והאזור, בטווח הגילאים 20-30, צעירים במצב סוציואקונומי בינוני ומעלה וכמובן גברים. זו דוגמא אחת מיני רבות ליכולת הטירגוט של הפרסום בפייסבוק.

מטרות הקמפיין

קמפיין בפייסבוק יכול להיות למטרות שונות, וזה הדבר הראשון שאתם צריכים להיות בטוחים לגביו. אתם צריכים להבין מה אתם רוצים להשיג, ולאילו תוצאות אתם מצפים בסוף הדרך. הנה כמה מטרות קמפיין מהן תוכלו לבחור:

·       Lead Generation – ליד הוא פנייה של לקוח על מנת לקבל פרטים נוספים על המוצר או השירות או הבעת התעניינות אחרת. קמפיין בפייסבוק יכול להוביל לטופס ליצירת לידים שהוא למעשה איסוף פרטים של הלקוח.

·       Engagement – יש מקרים בהם רוצים לייצר חשיפה גבוהה לפוסט לקבל יעד ספציפי מה שיוביל לשיתופים, לייקים ואינטראקציות אחרות.

·       Traffic – עוד מטרה שיכולה להיות היא הפניית גולשים מדף הפייסבוק לעמוד נחיתה, אתר אינטרנט או כל יעד אחר ברשת.

מה שמשותף לכל אלו הוא מה שאמרנו קודם – מיקוד מדויק ופרסום איכותי, מה שמוביל לתוצאות המיוחלות.

הכול מתחיל בבחירת החברה הנכונה

כל דבר אפשר ללמוד לבד, גם ניהול קמפיין בפייסבוק. השאלה היא כמה "שכר לימוד" אתם מוכנים להשקיע, מה שאומר שעות רבות של ללמוד את המערכת ובעיקר, כסף שתבזבזו עד שתלמדו איך לעשות את זה נכון. מעבר לכך, קמפיינים בפייסבוק גם צריכים מעקב וניטור תמידי על מנת לוודא שהם עושים את עבודתם, ולכן כדאי לפנות לחברה מקצועית שתעשה את זה עבורכם.

הניסיון של חברה שמומחית בתחום יחד עם היכולות והכלים העומדים לרשותה, יכולים להביא את הפרסום שלכם בפייסבוק למקום שאתם רוצים שהוא יגיע.

נשמח לספר לכם עוד, פנו אלינו