אם יש לכם עסק בכל תחום שהוא, בין אם הוא עסק אינטרנטי ובין אם הוא עסק פיזי אתם חייבים ייצוג שלו בפייסבוק. למה? כי אם הוא לא שם הוא לא ממש קיים, או במילים אחרות, אתם לא יכולים לוותר על מיליוני המשתמשים (רק בישראל) שגולשים ברשת החברתית.

פייסבוק היא כבר מזמן תופעה חברתית מדהימה, מקום מפגש לחברים, בני משפחה או סתם מכרים ועדכון האחד של השני בכל מה שחדש, ויש לא מעט עסקים שרואים בפייסבוק כלי שיווקי מטורף. בפייסבוק אוגרים בינתיים את המידע שנאסף על גילאי המשתמשים, על התחביבים שלהם, על אזור המגורים שלהם, החברים שלהם וכל מידע נוסף אחר ובשבילכם בתור מפרסמים זה מכרה זהב של ממש.

לטרגט ולפרסם!

עד שהאופציה של קידום ממומן בפייסבוק הגיחה לאוויר העולם הייתם כמפרסמים צריכים לעשות את מה שנקרא: "שלח לחמך על פני המים". הייתם מפרסמים פרסום כללי, ומקווים שחלק מאלו שיראו את המודעות שלכם ויתעניינו במוצרים או השירותים שלכם יהיו לקוחות שלכם. לא ממש יכולתם לכוון את הפרסום בין אם הוא היה ברשת, בעיתונות, ברדיו או בכל אמצעי אחר. קידום ממומן בפייסבוק שינה את כללי המשחק. אפשר לטרגט את הפרסום מה שאומר שהוא יהיה מדויק ויגיע רק לעיניים הנכונות. הוא אומנם עולה כסף והתשלום הוא לפי הקלקה אבל הרווח מהפרסום גבוה משמעותית מפרסום רגיל.

להתמקד בלקוח הפוטנציאלי…

קידום ממומן בפייסבוק זה אומר להתמקד בלקוח הפוטנציאלי. בפייסבוק אפשר לטרגט את הפרסם לפי גיל, מין, אזור מגורים, סטטוס אישי, מצב סוציואקונומי ופרמטרים רבים אחרים. כך לדוגמא אם אתם מוכרים שעוני יוקרה אתם יכולים לטרגט את הפרסום רק לטווח גילאים מסוים, לכאלו שמתגוררים באזור מסוים שמתאים למוצר, לגולשים במצב הסוציואקונומי הרלוונטי ואפילו בהתאם לשינוי סטטוס מה שאומר שמי שישנה את הסטטוס שלו למאורס למישהי מסויימת ויהיה רלוונטי מבחינת המוצר, יראה את הפרסום. זאת כמובן דוגמא אחת מיני רבות לאיך לנצל את הפלטפורמה.

מה עוד אתם מרוויחים מזה? אתם מרוויחים הרבה פחות כאב ראש. הרבה פחות לקוחות לא רלוונטיים שמציקים לכם עם שאלות ולא מתכננים בכלל לקנות מכם. אתם גם מרוויחים מכך שמי שלא רלוונטי לא יראה את המודעה ולא ילחץ עליה ולא תבזבזו סתם כסף.

ליווי של חברה מקצועית

אם אתם חושבים על קידום ממומן בפייסבוק אתם בכיוון הנכון. אתם יכולים לעשות את זה לבד אבל "שכר הלימוד" שתשלמו יכול להיות גבוה מידי. איך לא תשלמו אותו ותגיעו ישר לתוצאות מדהימות? תשכרו את שירותיה של חברת פרסום שכבר מומחית בתחום. היא תיקח לכם כמובן כסף אבל הרווח שיהיה לכם יהיה גבוה במיוחד. תקציב הפרסום שלכם ינוצל כמו שהוא לא נוצל מעולם.