את גוגל אתם מכירים כמובן, מה שאתם לא בטוח מכירים זה איך מתחלקות תוצאות החיפוש ואיך באמת מנוע החיפוש של גוגל עובד. בגדול, יש את התוצאות האורגניות ואת אלו שבתשלום.

מה זה אומר? זה אומר שכשמישהו מחפש משהו בגוגל הוא יקבל דף תוצאות כשהראשונות יהיו כאלו שמישהו משלם על כל הקלקה בהן והשאר יהיו תוצאות שהרובוט של גוגל החליט שהן הכי רלוונטיות.

אם אתם בעלים של עסק עם אתר אינטרנט, דף נחיתה או כל יעד באינטרנט, כדאי מאוד שתדאגו שהדף או האתר האלו יקודמו בתוצאות. אתם יכולים להשקיע לא מעט בקידום אורגני ויכולים ללכת על קידום ממומן בגוגל מה שאומר לפרסם מודעות שיופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל ותשלמו על כל הקלקה בהן וכניסה לדף הנחיתה אתר האינטרנט שלכם.

יתרונות הקידום הממומן

קידום ממומן בגוגל טומן בחובו כמה יתרונות. הראשון הוא מהירות הפרסום. קידום אורגני הוא משהו שבשביל לראות תוצאות צריך לחכות כמה שבועות או כמה חודשים, ופרסום ממומן יכול לקחת כמה שעות. כל מה שצריך הוא למצוא מי שמומחה לקידום ממומן ויצירת קמפיינים, לתת לו לעשות את העבודה ותוך כמה שעות המודעות יכולות לעלות ויכולים להתחיל ולהיכנס לידים.

יתרון נוסף הוא השליטה בימי ושעות הפרסום. אם נניח יש לכם חנות וירטואלית ואתם לא רוצים לפרסם בשבת, אפשר יהיה להגדיר שהמודעות יפסיקו להיראות בשעת כניסת השבת וימשיכו בצאת השבת. תוכלו לבחור גם שעות באמצע השבוע, מתי מתאים לכם ומתי לא בהתאם לסוג העסק וללו"ז שלכם.

לשלוט בעלויות ולהיות עם האצבע על הדופק

קידום ממומן בגוגל טומן בחובו יתרון אחד עצום על פני קידום אורגני. אתם יודעים בדיוק כמה אתם משלמים וגם מגדירים את זה מראש. אם לצורך העניין 2,000 שקלים הם התקציב החודשי שלכם, לא תשלמו שקל יותר אם תגדירו את זה. בקידום ממומן אפשר לעקוב כל הזמן אחרי התוצאות ולעשות אופטימיזציה לפרסום כך שככל שיעבור הזמן הפרסום יהיה יותר ויותר אפקטיבי והחזר הפרסום יהיה יותר ויותר גבוה.

המפתח – בחירה באנשים הנכונים

פרסום בגוגל יכול להיות הצלחה גדולה ויכול להיות גם כישלון גדול. מה זה כישלון? כישלון זה פרסום והוצאת כספים בלי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר על ההשקעה. זה לא אמור לקרות אם תתנו את הקמפיין למי שמומחה בתחום, מי שיידע למצות את התקציב בצורה הטובה ביותר.

לחברת פרסום אומנם תשלמו לא רק על המודעות עצמן אלא גם על העבודה. אבל זה יחזיר את עצמו פי כמה, כי הם יודעים איך לפרסם נכון ואיך לטרגט את הפרסום ככה שהוא יהיה כמה שיותר אפקטיבי. קידום ממומן מקצועי יכול לעשות רק טוב לעסק שלכם.