פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם, המשמשת ליצירת קשרים עסקיים ושיווק חברות ועסקים. לינקדאין מאפשרת קמפיין פרסומי ממוקד שיגיע בדיוק לעיניים הרלוונטיות, אלו שמתעניינות במוצרים או בשירותים שלכם. (לא מדובר על לקוחות פרטיים כמעט, אלא על לקוחות עסקיים)

לפרסם את העסק לעסקים אחרים וליצור שיתופי פעולה.

אם אתם בעלי עסק המספק את שירותיו או מוצריו לעסקים אחרים, אתם חייבים להראות נוכחות בלינקדאין. כך תפרסמו את המותג שלכם בדרך אפקטיבית וממוקדת, וכך תגדילו את החשיפה שלכם ברשת, תגייסו לידים, ותסגרו עסקאות. כמות שיתופי הפעולה שתוכלו לעשות היא אין סופית, אם רק תעשו את זה בצורה נכונה. תוכלו לקדם פוסטים בדף העסק שלכם, או להפנות לאתר שלכם, דף נחיתה או כל עמוד חיצוני.

הפרסום שלנו כולל ניהול עמודי לינקדאין, שדרוג הפרופיל העסקי והחשבון, ובניית אסטרטגיה של בניית מערך חברים וגיוס לידים דרך הלינקדאין בצורה אורגנית של גיוס חברים ושליחת הודעות בצורה חכמה, תוך ניטור התהליך עם סטטיסטיקה ואופטימיזציית מסרים.

קידום ממומן בלינקדאין – כמו בפייסבוק, ללינקדאין יש מערכת טירגוט מתקדמת המאפשרת לנו לבחור קהלי ייעד לפי תחום עיסוק, שם חברה, גודל חברה,  בעל תפקיד ספציפי וכמובן גם קהלים דומים וריטרגטינג ורשימות, זה אומר ששווה לחלוטין לעשות קמפיינים בלינקדאין. 

חברת טופה – מומחים בפרסום בלינקדאין

אם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם בלינקדאין בצורה מקצועית, אם אתם רוצים לראות תוצאות מהפרסום ולא רק להוציא כסף, צוות הפרסום של חברת טופה יעשה זאת עבורכם. שנים רבות של ניסיון יחד עם לקוחות רבים מרוצים, שהרחיבו את מעגל הלקוחות שלהם והגדילו את כמות העסקאות שלהם, הם ההוכחה שאנו הטובים ביותר!

פנו אלינו עכשיו ותראו את העסק שלכם גדל ומקבל חשיפה אפקטיבית ומקסימלית ברשת החברתית העסקית הגדולה בעולם!

לא משנה מהו העסק שלכם בין אם הוא עסק באופליין או באונליין, אתם חייבים כמובן לפרסם אותו. אתם חייבים לתת לו חיים, חייבים להביא אותו לידיעתם של כמה שיותר לקוחות קיימים וכמובן פוטנציאליים ויש אין ספור דרכים לעשות את זה, בעיקר ברשת.

אחת הדרכים לעשות את זה היא פרסום בלינקדאין. הרשת העסקית שקיימת פחות מעשרים שנה ומונה כבר כ-700 מיליון משתמשים רשומים. היא מאפשרת ליצור קשרים עסקיים, להרחיב את מעגל השותפים והלקוחות הפוטנציאליים ולהעלות את העסק על דרך המלך. אז הנה כמה מהיתרונות שלה שחשוב להכיר.

הטבעיות שבפרסום

פרסום בלינקדאין יכול להיות גם פרסום ממומן, ממש כמו שפייסבוק ואחרים עושים את זה. פרסום טבעי זה אומר שהמודעות של המפרסם מוצגות בדף הבית של גולשים, והן הופכות לחלק אינטגראלי ממנו כך שזה נראה טבעי לגמרי, המקביל לפוסטים האורגניים. עוד אפשרות של פרסום בלינקדאין היא ה-InMail, אפשרות לשליחת הודעות לתיבת ההודעות של הגולשים. גם בשיטת הפרסום הזו ההודעות ישתלבו עם שאר ההודעות שמקבל הגולש, כך שזה נראה טבעי לגמרי ועשוי להעלות את סיכויי ההמרה.

ריטרגטינג

מי שמפרסם בפייסבוק מכיר את זה מצוין, האפשרות לשתול קוד או פיקסל ייעודי שיאפשר לפרסם שוב ושוב למי שכבר התעניין. הקוד הזה מאפשר גם לקבל מידע חשוב על הגולש כדי לפרסם לו שוב בעתיד, ולינקדאין מציעה משהו דומה לזה. היא מציעה פיקסל ייעודי שנקרא Insight Tag, שעושה את אותו הדבר בדיוק. כך ניתן לפרסם באופן מדויק יותר ובצורה איכותית יותר.

טירגוט מדויק

כל מי שמפרסם באון ליין, יודע שאחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר בהשוואה לפרסום באופליין (רדיו, טלוויזיה וכדומה) היא האפשרות להגיע בצורה כמה שיותר מדויקת לקהל היעד. בחלק מהפלטפורמות זה לא פרסום של "שלח לחמך על פני המים" אלא פרסום מטורגט היטב שיורה ישר למטרה.

לינקדאין גם היא מציעה אפשרות לטרגט אנשים שונים מתחומים עסקיים שונים. היא מאפשרת לטרגט לפי עסקים, לפי אנשים בעסקים שונים אבל באותה פוזיציה ובדרכים נוספות.

נטוורקינג – זה כל הסיפור!

בלינקדאין יש אין ספור אנשים מכל תחום שהוא. הם שם וגם הם רוצים לעשות עסקים, למצוא עבודה או עובדים, גם הם כבר ב"ראש" המתאים וכולם מרוויחים מזה. לינקדאין היא המקום ליצירת שיתופי פעולה בתחומים מקצועיים שונים והיא מקום פוטנציאלי להרחיב בו את פעילות העסק.

הכול מתחיל עם פרסום נכון

אנחנו יכולים להיות אנשי עסקים מעולים, מנהלים מדהימים או עובדים חדורי מוטיבציה אבל אם נרצה לנצל את לינקדאין לטובתנו ולא נעשה את זה נכון, אנחנו עלולים לפספס את המטרה. בדיוק בשביל זה יש חברות פרסום שיודעות איך לעשות את זה בצורה נכונה, יודעות איך להוציא מלינקדאין את הטוב שהיא מציעה. חשוב כמובן לבחור חברת פרסום עם ניסיון וידע כמה שיותר נרחבים.

Call Now Button077-9975527