פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר בעולם כבר מזמן לא רק מקום לראות בו תמונות של חברים, לקרוא על טיולים של אנשים מהעבודה או להתעדכן במה נולד למי. פייסבוק היא המקום בו אנשים מקבלים מידע רב ובין אלו שמספקים להם מידע בתחומים שונים יש את בעלי העסקים.

קמפיין בפייסבוק יכול להיות מכוון ברמה מדויקת מאוד. הוא יכול להיות מכוון ברמה של מין, גיל, מיקום, מצב סוציואקונומי, ועוד פרמטרים רבים אחרים. יש סוגים שונים של קמפיינים והנה כמה מהם שכדאי להכיר:

קמפיין traffic

זהו קמפיין שכל מטרתו היא ליצור תנועה לכתובת אינטרנט כלשהיא, וזו יכולה להיות כתובת אינטרנט בתוך הפייסבוק או מחוצה לו. זה קמפיין שבו צריך לקחת בחשבון שאולי ילחצו אנשים לא רלוונטיים מה שיעלה כסף, אבל הוא מאפשר ללמוד לא מעט על הקהל בגלל שניתן לבחון אותו באמצעות 2 מודעות עם הבדל קטן או כמה הבדלים קטנים ולדעת מה יותר טוב.

קמפיין engagement

זהו קמפיין שכל המטרה שלו היא ליצור איזו שהיא מעורבות בפוסטים. המעורבות הזו יכולה להגיע בדרכים שונות כמו לייקים, שיתופים או תגובות, והוא יוצג בהתאם לאלו שעשויים להגיב ולאו דווקא לאלו שייצרו קשר בגלל הפוסט. יש סוגי מודעות שונים שנתמכים בקמפיין כזה, כך לדוגמא בקמפיין לייקים יכולים להיות וידאו, מצגת או תמונה, בקמפיין מעורבות זו תמונה, קרוסלה או וידאו ובקמפיין היענות זה מצגת, וידאו או תמונה.

קמפיין reach

זהו למעשה קמפיין חשיפה, שמפיין שהמטרה שלו היא שהמודעה שלכם תגיע לכמה שיותר עיניים. יש קהלים מוגדרים ויש את המיקום של העסק שלכם, ואתם יכולים להחליט מי ייחשף למודעה ולכמה זמן הוא ייחשף.

קמפיין brand awareness

זהו קמפיין שכל המטרה שלו היא לחשוף את המותג כמה שיותר, ולא רק לחשוף אותו כמה שיותר אלא גם ללקוחות פוטנציאליים. בקמפיין כזה המטרה היא לחדור לתת המודע של הצרכן ולשמור מקום במוחו למותג אותו רוצים שהוא יזכור.

קמפיין remarketing

מכירים את זה שאתם נכנסים פעם אחת לאתר כלשהוא ולאחר מכן רואים כל הזמן מודעות שלו בכל מקום ברשת? זה בדיוק קמפיין רימרקטינג והוא ההמשך של הקמפיין שהמטרה שלו היא לחשוף את המותג. בקמפיין כזה הלקוח הפוטנציאלי והקיים נחשף שוב ושוב, וגם אם הוא כבר לא מודע למודעה היא תיכנס עמוק למוחו.

אלו רק כמה סוגי קמפיינים בפייסבוק, קמפיינים שיכולים לפרסם את העסק שלכם או המותג שלכם הצורה טובה.

אבל בשביל שהפרסום באמת יעבוד, בשביל שהכסף שמושקע בקמפיין יחזיר את עצמו, אתם צריכים חברה מקצועית שתנהל לכם קמפיין מקצועי. אנחנו בחברת "טופה" יודעים לעשות את זה ברמה גבוהה, ולהחזיר לכם כמה שקלים על כל שקל שתשקיעו. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!