ניהול עמודי פייסבוק

ניהול דף פייסבוק עסקי הוא למעשה הקשר שלכם עם הלקוחות, הזדמנות לבנות קהילה של קהל חדש שמתעניין בעולם התוכן של השירות או המומצר שלכם. ניהול עמוד פייסבוק מאפשר לך לעדכן את קהל העוקבים בשינויים והעדכונים השותפים, לתת לו הזדמנות להכיר אתכם ברמה המקצועית והאישית, וגם לתת שירות לקוחות דרך הפלטפורמה.

אם פעם מותגים היו כרטיס ביקור שאותו חילקו פיזית ללקוחות שלהם, כיום העמוד העסקי משמש גם ככרטיס הביקור.
בתחילת הדרך, טרם תחילת העבודה אנחנו מקיימים ישיבה בה אנחנו מציבים את מטרות הפעילות, בכמה עוקבים אנחנו רוצים לעלות, איך מה התמהיל בין מכר, תדמית ושירות לקוחות ועל פי זה אנו בונים את אסטרטגיה של תוכן ותקציב לקידום.

אז איך זה עובד בעצם איתנו?

  • בשלב הראשון, אנחנו נבין את כל מטרות הארגון, מה אנחנו רוצים להשיג מהפעילות שלנו ולדרג את היררכיית החשיבות של המטרות.
  • בשלב השני – נבנה גאנט כללי יותר למספר חודשים קדימה של תמהיל התוכן, לדוגמא אם אנחנו מנהלים עמוד של מוצרי קפה וכרגע הכי חשוב לנו זה לשפר את התדמית ואחר כך גם למכור. תמהיל התוכן שלנו יכיל יותר תוכן המפסק על איכות הקפה, ונצלול פנימה לבניית קהילה סביב המותג, ובאחוז קטן יותר נייצר פוסטים מכירתיים.
  • בשלב בשלישי – בהתאם לתכנית שלנו, לפינות התוכן שלנו נכתוב כבר את הפוסטים הספציפיים
  • בשלב הרביעי – לכל הפוסטים נעצב את הפוסיטים עם עיצובים סטטיים או הנפשות. 
  • בשלב האחרון נקדם את הפוסטים עם תקציב שחילקנו לפי סדר החשיבות.
  • לאורך כל הדרך תמיד נהיה עם העיניים לאחור ועם האצבע על הדופק על מנת למדוד את תגובת הקהל לפוסטים שלנו, איזה קהלי ייעד מגיבים טוב יותר, ואיזה קהל רוכש יותר.

דומגא לניהול עמוד פייסבוק

פוסט טיזר השקת פיטהאוס פופ אפ לפייסבוק ואינסטגרם

צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב

קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל

פוסטים הנפשה להשקת מתחם הנמל

צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב

קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל

סרטונים לפייסבוק ואינסטגרם

צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב

קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל

קמפיין מודעות מכר

קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל

קמפיין גוגל GDN

כחלק מאסטרגיית הקמפיין, גולשים שהקליקו על הבאנרים הגיעו לעמוד נחיתה, "נצבעו" והמשיכו להיחשף לשלב השני של המודעות בכל כלי המדיה עם מסרים שיווקיים שונים עד לנקודת הרכישה.

פילאטיס אקדמי

מודעת קורס בר למדריכות

פילאטיס אקדמי

מודעת קורס מזרן

דפי נחיתה

דף נחיתה לפיטהאוס החדש​

דף נחיתה לאקדמי​

אם יש לכם עסק בכל תחום שהוא ובין אם הוא עסק און ליין או אוף ליין, אתם חייבים ייצוג בפייסבוק. פייסבוק והרשתות החברתיות בכלל כבר מזמן השתלטו על החיים שלנו ועצם השהייה הארוכה שלנו בהם בכל יום, אומרת הכול – כולם נמצאים שאם ואם העסק שלכם לא שם, הוא כאילו לא קיים. זו הסיבה שאתם צריכים ניהול עמוד פייסבוק בצורה מקצועית ואיכותית. זו הסיבה שאתם צריכים צוות עם ניסיון
שייקח את המותג שלכם ויצעק אותו לעולם.

הנה כמה יתרונות של ניהול עמודי פייסבוק בצורה מקצועית:

יצירת קהילה – ניהול מקצועי של עמוד פייסבוק לעסק זה אומר קודם כל ליצור קהילה סביבו. קהילה זה אומר אנשים בעלי עניין משותף באותו המוצר או השירות שהדף מציע, והירתמות שלהם סביבו. יצירת קהילה מאפשרת להעביר הודעות רלוונטיות, מאפשרת לעניין אותם בחידושים, אירועים וכדומה.

האפשרות להעביר מסרים גרפיים – לכתוב זה  חשוב ועמוד פייסבוק צריך להיות עם לא מעט מלל. אבל אין כמו גרפיקה בשביל להעביר את המסרים שרוצים. ניהול עמודי פייסבוק זה אומר גם יצירה של אלמנטים גרפיים שונים שימשכו את העין וייצרו עניין. מסרים עוברים טוב יותר עם גרפיקה ואם הם מיוצרים על ידי מומחים הם יעשו עבודה שיווקית מעולה!

      חשיפה עצומה – אתם רוצים לצעוק את בשורת העסק שלכם לכל העולם ואין כמו פייסבוק בשביל לעשות את זה. העסק שלכם יכול לקבל חשיפה מדהימה ויכול להגיע לכל לקוח פוטנציאלי או קיים שלכם.

      טירגוט מדויק – אם אתם רוצים להיות מדויקים יותר, לפרסם את עצמכם ללקוחות פוטנציאליים באמת, פייסבוק מספקת כלים שונים על מנת לעשות את זה. אתם יכולים לפרסם פוסטים ללקוחות פוטנציאליים לפי מיקום, מצב סוציואקונומי, מצב משפחתי, תחומי עניין ועוד פרמטרים רבים אחרים.

      חיזוק המותג – מרכיב משמעותי בחוזקו של מותג הוא מה שמדברים עליו ברשת והמסרים שהוא מעביר. עם ניהול מקצועי של עמוד הפייסבוק של העסק שלכם המותג שהוא המוצר או השירות יכולים להיות הרבה יותר עוצמתיים.

הכול מתחיל ונגמר בבחירת החברה הנכונה…

ניהול עמודי פייסבוק הוא עניין למקצוענים. אתם יכולים כמובן לנסות לעשות את זה לבד ולהצליח יותר או פחות, והדבר הנכון ביותר בשבילכם יהיה לפנות לחברה מקצועית. חברת שמומחית בשיווק באינטרנט יודעת איך לפנות ללקוחות הפוטנציאליים ומהם המרכיבים של עמוד פייסבוק מצליח. חברה כזו תדע איך להעביר את המסרים הנכונים בצורה הטובה ביותר, זו שתיצור עניין רב כמה שיותר. היא תדע לייצר את ה"באזז" הדרוש למותג שלכם והכי חשוב, תדע לעשות את זה עם עלויות פרסום שמחזירות את עצמן.  אם תנסו את זה לבד אתם עולים לשלם "שכר לימוד" יקר. במקום זה אתם יכולים לפנות לחברה מקצועית עם ניסיון עשיר וליהנות מהר מאוד מהתוצאות.

Call Now Button077-9975527