פוסט טיזר השקת פיטהאוס פופ אפ לפייסבוק ואינסטגרם
צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב
דף פייסבוק עסקי הוא למעשה הקשר שלכם עם הלקוחות. ניהול עמוד פייסבוק (או עמוד אינסטגרם) בצורה נכונה ותואמת אסטרטגיה הוא חלק בלתי נפרד מפעילות שיווקית. ניהול עמוד פייסבוק מעניק לכם הזדמנות לבנות קהילה פעילה, גדלה ומתחדשת של מתעניינים ומתעניינות בעולם התוכן של השירות או המוצר שלכם. עמוד פייסבוק המנוהל בצורה שוטפת ואקטיבית מאפשר לעדכן את קהל העוקבים במוצרים חדשים, בשינויים ובעדכונים השוטפים הנוגעים לעולם התוכן שבו מתנהל העסק שלכם.
אם פעם למותגים היו כרטיסי ביקור שאותם חילקו פיזית ללקוחות שלהם, כיום העמוד העסקי משמש גם ככרטיס ביקור חי, נושם ודינמי, שאליו נכנסים לקוחות פוטנציאלים ומקבלים הצצה ראשונית אל עולם המותג שלכם. הפוסטים, הסרטונים, פרטי הקשר שלכם וכמובן עמוד ה"אודות" שלכם הם תמונת מראה של העסק, וניהול עמוד פייסבוק מביא את כל האלמנטים האלה בחשבון ויוצר מהם את הסיפור של העסק שלכם, בשפה שלכם, עבור הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים.
יתרון נוסף של ניהול עמוד פייסבוק טמון בקשר הבלתי אמצעי עם הלקוח – זוהי הזדמנות להכיר אתכם ואת המותג שלכם ברמה המקצועית והאישית, להבין את האידאולוגיה ואת הסיפור שמאחורי העסק שלכם ולהכיר את האנשים והנשים שפועלים ויוצרים את המוצרים או את השירותים שאתם מציעים. בעולם רווי מוכרים, מוצרים, ושפע של הצעות – הקשר הזה עשוי להיות הגיים צ'יינג'ר – האלמנט שמשאיר את הלקוחות אצלכם והופך אותם מסתם צרכני מוצר לקהל נאמן של מותג המתאים להם בערכיו.
ניהול עמוד פייסבוק הוא כמובן גם ערוץ זמין לתת שירות לקוחות דרך הפלטפורמה של הרשתות החברתיות, לקבל תגובות מלקוחות ולשמור על קשר שוטף.
בתחילת הדרך, טרם תחילת העבודה אנחנו מקיימים ישיבה שבה אנחנו לומדים את העסק שלכם: מכירים את המוצרים, את הנפשות הפועלות, מנתחים את מה שבוצע עד שהיום ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טויטר, טיק טוק ועוד), מגדירים יחד מה הלאה ומציבים את מטרות הפעילות:
לפי התשובות ולפי הגדרת המטרות נבנה את האסטרטגיה של התוכן ונגדיר את התקציב הדרוש לניהול עמוד פייסבוק ולקידומו.
לאורך כל הדרך נבדוק את תוצאות הפעילות – תמיד נהיה עם מבט לאחור ועם האצבע על הדופק על מנת למדוד את תגובת הקהל לפוסטים שלנו. נלמד תוך כדי תנועה אילו קהלי יעד מגיבים טוב יותר, ואיזה קהל רוכש יותר, מהם הפוסטים האהובים יותר – כל האינפורמציה הזאת תאפשר לנו לדייק את העבודה העתידית ולהתאים עוד יותר את אופי הפוסטים לקהלי היעד.
ניהול עמוד פייסבוק הוא תהליך, שיש לשמור בו על עקביות בשפה הגרפית של המותג ובשפה שבה אנו מתקשרים עם הלקוחות שלנו. לכל עמוד יש שפה משלו, התואמת את רוח המותג ואת קהל היעד. יש חשיבות לניהול רציף של העמוד ולהעלאה קבועה של תוכן – שני אלמנטים השומרים על נוכחות קבועה של העסק שלכם ברשת החברתית.
צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב
קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל
צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב
קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל
צילום, עריכה והפקת סאונד ייחודית להשקת של סטודיו הדגל בנמל תל אביב
קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל
קמפיין השקה לפיטהאוס בנמל
כחלק מאסטרגיית הקמפיין, גולשים שהקליקו על הבאנרים הגיעו לעמוד נחיתה, "נצבעו" והמשיכו להיחשף לשלב השני של המודעות בכל כלי המדיה עם מסרים שיווקיים שונים עד לנקודת הרכישה.
פילאטיס אקדמי
פילאטיס אקדמי
המחיר משתנה בהתאם לצרכים השיווקים של הלקוח, ובהתאם לעבודה שנעשית מהצד שלנו.
מה שטוב בטופה הוא שאנחנו יכולים לתפור לך חליפת פרסום שתתאים בדיוק למידותיך ולתקציב שלך! 🙂
המתכון הסודי שלנו הוא אהבה אינסופית למקצוע, אהבה אינסופית לאנשים ואהבה אינסופית לביצועים. יש בנו אהבה והיא תנצח, וכולנו נרוויח מכך ❤️
אנו יושבים במתחם הבורסה בר"ג, ברח' בצלאל 4. אבל היי, זה לא מחייב אותך לבוא לקפה אצלנו, אנחנו יכולים להגיע עד אליך לפגישה, בכל מקום בארץ!
במה לא? 😉 הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מובילים, חרוצים אשר קמים כל בוקר עם סכין בין השיניים. כשמותג שלך אצלנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להתקדם עם הטרנדים הכי חדשים, הקמפיינים הכי ממירים והרעיונות הכי יצירתיים. אנו חיים ונושמים גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטיקטוק.
דברו איתנו כאן