משרד פרסום דיגיטלי | חברת פרסום דיגיטלי

בעולם של היום, המילה דיגיטל היא אחת ממילות המפתח שיכולות לקדם כל עסק ועסק. אם אתם בעלי עסקים, בלי קשר לסוג העסק, אופי העסק, מאפייני העסק או תחום העסק, אתם בוודאי שואפים כל הזמן אל עבר צמיחה, גדילה והתפתחות. בסופו של דבר, הקמתם את העסק שלכם מתוך רצון להשפיע, לשנות ולענות על צרכים שונים, ובלי פעולות שיניעו את העסק ואת הכוונות שלכם קדימה – לא תוכלו להגשים את הרצון שלכם, שממנו בעצם יצאתם לדרך. בעזרת משרד פרסום דיגיטלי אתם יכולים להגיע היום לכל תוצאה שתרצו, בליווי של אנשי מקצוע שיודעים איך לסייע לכם מא' ועד ת', ולקחת את העסק שלכם לרמות אחרות. הנה כמה דברים שלא בטוח שידעתם על משרד פרסום דיגיטלי, ויעזרו לכם לחבור לאחד כזה בדרך להצלחות שלכם.

מה עושה משרד פרסום דיגיטלי?

משרד פרסום דיגיטלי הוא משרד שבמרכזו עומדת מטרה אחת – לקדם עסקים בדיגיטל. קידום העסקים הזה מתבצע בכל מיני פלטפורמות דיגיטליות שונות, בהתאם לכל עסק בפני עצמו. במשרד פרסום דיגיטלי תוכלו למצוא אנשי מקצוע ממגוון הקשת הרלוונטית – החל מאנשי תוכן, דרך מקדמים מקצועיים בגוגל, אנשי אסטרטגיה, אנשי שיווק ועוד.

בסופו של דבר, בעבודה המשותפת יחד עם משרד פרסום דיגיטלי אתם מקבלים מענה לכל הצרכים של העסק שלכם, יחד עם מעטפת מושלמת ומקצועית שתלווה אתכם בכל שלב ושלב בדרך.

משרד פרסום דיגיטלי
משרד פרסום דיגיטלי

תוכן עניינים

הפעילות של משרד פרסום דיגיטלי בפועל

הגיע הזמן לרדת קצת יותר לשורש העניין הזה, ולהבין את הפעילות של משרד פרסום דיגיטלי בפועל. מאחורי מילים מפוארות כמו "קידום", "פרסום" או "שיווק", עומדות סדרת פעולות שונות שיכולות ליישם את כל המילים האלו בפועל, ולהוביל את העסק שלכם אל התוצאות הטובות ביותר.

משרס פרסום דיגיטלי, אם כן, הוא המשרד שיהיה אחראי על מגוון פעולות שיווקיות ופרסומיות, קמפיינים שונים, בניית אסטרטגיה שיווקית ברורה שבנויה משלבים שונים וגאנט פעילות מסודר לפי חודש, רבעון או שנה, ופיצוח של דרכי השיווק הנכונות ביותר בהתאם למאפיינים השונים של העסק שלכם.

לצורך העניין, צעדי השיווק שינקטו עבור עסק מתחום המלונאות לא בהכרח יהיו דומים לצעדי השיווק שינקטו עבור עסק מתחום הרפואה או השיקום. לכן, משרד פרסום דיגיטלי ידע להנחות אתכם בדרך, ולפלח את קהלי היעד שלכם לפני כל צעד שיווקי כזה או אחר.

מונחים שכדאי להכיר שקשורים בפעילות של חברת פרסום דיגיטלי

אז בהנחה שכבר יצא לכם לעבוד בעבר עם משרד פרסום דיגיטלי, בוודאי יצא לכם לשמוע על כל מיני פעילויות, נפוצות יותר או נפוצות פחות, שיוכלו לעזור לכם להשיג את מטרות הקידום והפיתוח של העסק שלכם. כעת נמקד אתכם סביב כמה פעולות בולטות יותר שבוודאי יצא לכם לשמוע עליהן בעבר, שכל משרד פרסום דיגיטלי שמכבד את עצמו יודע מתי ואיך לנקוט בהן:

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל היא פעולה שהיא חלק אינטגרלי מהפעילות של משרד פרסום דיגיטלי. קידום ממומן, הידוע גם בשמו המקוצר PPC – PAY PER CLICK, הוא פעולה שיווקית נהדרת שבמסגרתה מנוע החיפוש של גוגל יציב מודעה עם כתובת אתר האינטרנט שלכם במעלה תוצאות עמוד החיפוש. בהתאם, כל קליק שיילחץ על המודעה ילווה בתשלום לגוגל. מדובר כאן על פעולת חשיפה מצוינת שיכולה להגדיל את כמות הלקוחות של העסק בצורה משמעותית ביותר.

קידום אורגני

פעולה זו היא פעולה שעסקים רבים בוחרים בה כחלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית שלהם, משום שמדובר כאן על פעולה שכרוכה בהוצאות מינימליות ועם תפוקה בעלת פוטנציאל אדיר. במסגרת קידום אורגני, הידוע גם בשמו – SEO – SEARCH ENGINE OPTIMIZATION, משרד פרסום דיגיטלי יפעל למען העלאת תכנים איכותיים המשלבים קישורים ומילות מפתח. גוגל תדע לזהות את הקשר בין מילות המפתח, הקישורים והתוכן האיכותי שלכם לבין אתר האינטרנט של העסק שלכם, ובהתאם תקדם את אתר האינטרנט שלכם במעלה תוצאות החיפוש שלה.

ניהול סושיאל מדיה בפלטפורמות השונות

שיווק ברשתות החברתיות תופסות חלק אדיר בחיי היום יום שלכם, ואין לנו ספק שגם אתם מוצאים את עצמכם מדי פעם גוללים בין פוסטים של חברים, של קבוצות, של קהילות ועוד. בין הפוסטים האלו, חשוב לשלב גם פוסטים בעלי ערך מעניין של העסק שלכם, באמצעות העמוד העסקי שלכם. רשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואפילו טיק טוק יכולות לשמש קרקע פוריה ומצוינת לגדילת העסק שלכם, ולכן חשוב להקפיד על הפרסום בהן.

דיוור ישיר מבית העסק אל הלקוחות הפוטנציאלים

יצא לכם לקבל פעם ניוזלטרים למייל שלכם? הודעות סמס לטלפון הנייד שלכם? הודעות וואטסאפ שמזמינות אתכם לרכוש מוצרים או להצטרף לקבוצות? כל הפעולות הללו נכנסות תחת מטריית הדיוור הישיר, שנחשבת לאחת המטריות שחשוב שילוו אתכם במסגרת פעילות העסק שלכם.

מה היתרון של משרד פרסום דיגיטלי בכל אחת ואחת מהפעולות האלו?

בטח חלק מכם חושבים לעצמם שאפשר לחסוך הרבה כסף על משרד פרסום דיגיטלי, משום שהם מסוגלים לבצע את כל אחת מהפעולות האלו גם בכוחות עצמם. אז נכון, אין ספק שעם קצת ידע וכלים רלוונטים ניתן לבצע את הפעולות האלו בצורה עצמאית, אבל חשוב לדעת גם לאילו תוצאות לצפות בלי הידע והניסיון הרלוונטים.

הניסיון של משרד פרסום דיגיטלי במסגרת הפעולות האלו הוא סופר קריטי להצלחה של העסק שלכם. אנשי המקצוע שבמשרד יוכלו לפלח את הנתונים השונים המתקבלים מכל קמפיין, לתזמן את פרסום הפוסטים ברשתות החברתיות לפי ימים ושעות שבהם התנועה ברשת היא חזקה יותר, לפרסם תוכן איכותי בשילוב מילות מפתח רלוונטיות יחד עם קישורים רלוונטים, ולדעת לשפר כל פעולה שלא מניבה תוצאות כפי שמצופה ממנה.

בחירת חברת פרסום דיגיטלי – על מה כדאי לשים דגש?

אם הבנתם את החשיבות של משרד פרסום דיגיטלי גם עבור העסק שלכם, כדאי שגם תדעו לבחור אותו נכון. הנה כמה דברים שאסור לוותר עליהם בזמן הבחירה:

  1. וותק וניסיון – משרד פרסום דיגיטלי שהפעילות שלו נמשכת לאורך שנים, הוא משרד שבוודאי מאחוריו עומדות לא מעט הצלחות.
  2. מקצועיות – את מקצועיות המשרד ניתן לבחון כבר בפגישת ההיכרות הראשונית, שבה יוצגו בפניכם דרכים ואסטרטגיות שונות לפיתוח העסק שלכם.
  3. זמינות ונגישות – משרד פרסום דיגיטלי חייב להיות זמין ונגיש עבורכם בכל רגע ורגע, במיוחד לצד קמפיינים שרצים באוויר.

זה הזמן לבחור משרד פרסום דיגיטלי שילווה אתכם בדרך, אז שיהיה בהצלחה!

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם לצרכים השיווקים של הלקוח, ובהתאם לעבודה שנעשית מהצד שלנו.

מה שטוב בטופה הוא שאנחנו יכולים לתפור לך חליפת פרסום שתתאים בדיוק למידותיך ולתקציב שלך! 🙂

המתכון הסודי שלנו הוא אהבה אינסופית למקצוע, אהבה אינסופית לאנשים ואהבה אינסופית לביצועים. יש בנו אהבה והיא תנצח, וכולנו נרוויח מכך ❤️

אנו יושבים במתחם הבורסה בר"ג, ברח' בצלאל 4. אבל היי, זה לא מחייב אותך לבוא לקפה אצלנו, אנחנו יכולים להגיע עד אליך לפגישה, בכל מקום בארץ

במה לא? 😉 הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מובילים, חרוצים אשר קמים כל בוקר עם סכין בין השיניים. כשמותג שלך אצלנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להתקדם עם הטרנדים הכי חדשים, הקמפיינים הכי ממירים והרעיונות הכי יצירתיים. אנו חיים ונושמים גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטיקטוק.

Call Now Button077-9975527