פייסבוק היא כידוע הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם. כמעט כולנו נמצאים בה לא מעט דקות או אפילו שעות במהלך היום ולרבים היא אפשרות מדהימה ליצור קשרים ולשמור על קשרים קיימים.

פייסבוק היא גם המקום לפרסם את העסק שלכם מהסיבה הפשוטה – כי כולם נמצאים שם. היא מאפשרת לטרגט את המודעות לאנשים ספציפיים מאוד ובכך שומרת את הכסף שלכם שלא ייצא על פרסום לאנשים לא רלוונטיים וגם מגבירה את הסיכויים שתסגרו יותר עסקיות.

אבל קמפיין פייסבוק יכול להיות למטרות שונות ואתם צריכים לדעת מהן האפשרויות ומהן המטרות שאתם רוצים להשיג. אז הנה כמה מאותן מטרות ומהו היעד העסקי שלכם בהתאם למטרות הללו.

מטרות ויעדים

הגברת מודעות למותג – זו אולי המטרה הפופולארית ביותר בכל מה שנוגע לקמפיין פייסבוק. אם יש לכם מותג כלשהוא שאתם רוצים לפרסם את עצם קיומו, אתם חייבים לעשות שימוש בפייסבוק. המטרה של קמפיין כזה היא ליצור מודעות, להכניס את המותג עמוד עמוק למוחו של הלקוח הפוטנציאלי כדי שבבוא היום כשהוא יצטרך, הוא יעשה בו שימוש.

תפוצה רחבה – עוד מטרת קמפיין היא השגת תפוצה רחבה. היא דומה להגברת מודעות אבל היא לא כללית אלא ספציפית, מה שאומר שהיא לא כדי לפרסם את העסק או המוצג אלא שירות או מוצר מסוים.

יצירת לידים – פייסבוק מאפשרת לאסוף לידים דרך המודעות. זה אומר שאתם יכולים לפרסם מודעה והקלקה על המודעה הזו תגרום לה להיפתח וככה הגולש יוכל להשאיר את הפרטים שלו ולכם יהיה אל מי לפנות.

צפיות בסרטונים – יש לך סרטון שיווקי או כל סרטון אחר שאתם רוצה שכמה שיותר אנשים יראו אותו? רוצה שדווקא אלו הרלוונטיים יצפו בו ולא כל אחד? פייסבוק מאפשרת בהחלט לעשות את זה. קמפיין כזה יכול ליצור לכם בסופו של דבר לידים איכותיים לאחר שהלקוח הפוטנציאלי שלכם ייחשף למידע שבסרטון.

הודעות – פייסבוק מאפשרת לכם ליצור קשר מיידי חי עם לקוחות פוטנציאליים באמצעות קמפיין מודעות. כן, המסנג'ר יכול לשמש אתכם לא רק בשביל להתכתב עם החברה אלא גם כדי להתכתב עם לקוח פוטנציאלי ולסגור איתו עסקה מהירה. הלקוח יתעניין במה שאתם מציעים ויתחיל איתכם שיחה.

התקנת אפליקציה – יש לכם אפליקציה שאתם רוצים שכמה שיותר אנשים יתקינו אותה? יש קמפיין כזה לפייסבוק. הרשת החברתית תאפשר לכם לטרגט את הקמפיין לפי פרמטרים שונים ככה שהיא תפנה למי שאתם רוצים.

מעורבות – עוד מטרת קמפיין בפייסבוק היא המעורבות. זהו קמפיין שמטרתו היא ליצור אינטראקציה עם הגולשים, לגרום להם להגיב, להביע את דעתם, להשאיר לייקים ולהיות שותפים לשיח.

אל תפרסמו סתם!

אם אתם לא יודעים איך ליצור קמפיין בפייסבוק אל תעשו את זה. זו מערכת שיכולה לשאוב מכם לא מעט כסף אם לא תדעו להשתמש בה בצורה נכונה ואנחנו בטופה נשמח לתת לכם שירות מעולה גם בכל מה שנוגע לקמפיינים בפייסבוק!