כבר שנים שקידום ממומן בגוגל נחשב לאחת השיטות הטובות ביותר לקדם עסקים. גם בארץ וגם ברחבי העולם משתמשים מאות אלפי עסקים בשיטת קידום ממומן בגוגל על מנת לנצל את הפלטפורמה הנהדרת הזו להגדלת העסק, חשיפה ללקוחות חדשים, שיתוף שקוף בין העסק לבין הלקוחות העוקבים אחריו ועוד, ורואים מכך תוצאות נהדרות. אם גם אתם עומדים בראשו של עסק שתוהה איך להתחיל את צעדיו הראשונים בתחום, או בראשו של עסק שעד היום קידום ממומן בגוגל – PPC עדיין לא מניב לו מספיק תוצאות כמו שרציתם וציפיתם – טוב שהגעתם אלינו כדי ללמוד כמה פרטים חשובים, וגם כדי להבין איך עושים את זה נכון.
היכרות עם קידום ממומן בגוגל – PPC – הדברים שחשוב לדעת
גוגל אדס היא פלטפורמת הפרסום של גוגל. פרסום במודעות ממומנות הנו תשלום עבור כניסת גולשים לאתר או לדף הנחיתה. פרסום במודעות ממומנות מאופיין בשקיפות ומדידה בזמן אמת של האפקטיביות. המודעות מופיעות בתוצאות החיפוש כשגולש מבצע חיפוש. המודעות של גוגל אדס מופיעות בדף התוצאות בתצורה הבאה: 4 מודעות בראש החיפוש ו-3 מודעות לאחר התוצאות האורגניות, סה”כ 7 מודעות בכל דף מתוצאות החיפוש. היתרון המיידי של גוגל אדס הוא בכך שהוא משפר את החשיפה למותג ומייצר תוצאות מהירות. אז איך הוא עושה את זה? פשוט מאוד – כמות המודעות הממומנות המופיעות בכל עמוד תוצאות של גוגל היא גדולה, וככל שאתם נמצאים במיקום גבוה יותר – כך החשיפה אליכם מוגברת בצורה פשוטה, קלה וזמינה.
לאורך השנים וככל ששוק הפרסום המסורתי עבר לדיגיטל, התחרות הלכה וגדלה בהתאם. לכן, היום לבצע קידום ממומן בגוגל זה לא כמו שהיה בעבר, והוא צריך להיות הרבה יותר חכם, מחושב, מדויק ולוקח בחשבון את כל המשתנים השונים, זאת בכדי לבלוט מעל המתחרים ולהגיע לאותן תוצאות מבוקשות. גוגל אדס מספקת פתרון כולל לעסקים על מנת להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלהם במהירות וביעילות, עם תוצאות מדידות, תוך מטרה למקסם את הרווחים מול הוצאות הפרסום.
יתרונות קידום ממומן בגוגל אדס איתנו:
בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות כמו שלטים, טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שם הפרסום הוא לקהל רחב מידי, הפרסום בגוגל אדס מאפשר לכם להגיע לקהל שמתעניין במוצר/עסק שלכם. פילוח קהל היעד צריך להיות מקצועי ביותר, כי מאחוריו עומדים לא מעט עקרונות שמאפשרים לפילוח הזה להתקיים בהתאם. פילוח לפי גילאים, מקום מגורים, מצב משפחתי, מין ועוד הוא פילוח שיכול להפוך קידום ממומן בגוגל לקמפיין מוצלח שמוביל לתוצאות.
על מנת להגיע למקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל בצורה אורגנית (ללא תשלום לגוגל), נדרשת עבודה רבה לאורך זמן. עם גוגל אדס תוכלו להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל הרבה יותר מהר, למרות התחרות. בעזרת מילות מפתח רלבנטיות, תקציב אופטימלי, אתר או דף נחיתה נכונים, ניתן לקבל דירוג גבוה למודעות ולהגיע למקומות הראשונים מהר מאוד. קמפיין גוגל אדס דורש ניהול ואופטימיזציה מתמדת, על מנת להבטיח ROI גבוה.
ההבדלים בין מהירות התוצאות הם קריטיים, ועומדים על חודשים רבים עבור הצלחה של פרסום אורגני לעומת ימים ספורים ולפעמים אף שעות ספורות בלבד עבור הצלחה של קידום ממומן בגוגל – PPC.
השפעה על קהל היעד לבצע המרה (רכישה, השארת פרטים, טלפון)
כמעט בכל סוג אחר של פרסום הלקוח הפוטנציאלי לא יסכים להשאיר פרטים, אך בגוגל אדס התהליך הוא פשוט, וגולשים לא יהססו להשאיר פרטי התקשרות. מעבר לאפשרות ליצור קשר ישיר עם הגולש שמתעניין במוצר/שרות שלנו, ניתן יהיה לטרגט את הקהל הזה דרך קמפיינים ספציפיים לקהל שביקר באתר או השאיר פרטים, או ביצע רכישה, או הוסיף מוצר לסל אך לא רכש וכו’. קהל זה נקרא רימרקטינג, זהו קהל חם שכבר נחשף אליכם ועל כן הסיכוי שירכוש את המוצר/שרות שלכם גבוה. את הקהל הזה ניתן לטרגט גם בקמפיינים של חיפוש והן ברשת המדיה – GDN.
מעקב אחרי הלידים
אנחנו ב-TOPA לא מסתפקים בלגייס לידים ולייצר פניות וטאפיק, אנחנו עובדים ומחברים למערכות ניהול לידים CRM, ומייצרים מערכת מעקב המספקת המלצות מתוך העסקאות בפועל, ונוגעת ישירות בשורה בתחתונה. באופן הזה אנחנו יכולים לבצע מעקב תדיר ושוטף לאורך כל הקמפיין, להסיק ממנו מסקנות, ובהתאם להתחיל לתכנן את הקמפיינים הבאים.
סוגי קמפיינים בגוגל אדס:
קיימים מספר סוגי קמפיינים, וכמובן שניתן לשלב ביניהם על פי האסטרטגיה שבניתם.
קידום ממומן בגוגל באופן עצמאי – לא, לא, ועוד פעם לא
לצערנו הרב הרבה מאוד בעלי עסקים עדיין לא מבינים את החשיבות של ביצוע קמפיינים של קידום ממומן בגוגל יחד עם אנשי מקצוע, ובוחרים לצאת לדרך הזו בכוחות עצמם. מדובר על טעות גדולה שנועדה לכישלון, ובדרך מורידה מתקציב העסק אלפי שקלים בלי כל תוצאות, ולמה?
הזכרנו קודם בקצרה את התחרות הגדולה הקיימת היום ברשת, ואין ספק שככל שיותר ויותר עסקים מצטרפים אל מעגל הקמפיינים של קידום ממומן בגוגל – כך היא הולכת והופכת אפילו לגדולה יותר. על מנת להצליח ולנצל את האפשרות הזו בצורה הטובה ביותר, אין שום ספק שיש צורך בסוכנות דיגיטל מומחית שתעמוד מאחוריכם בכל צעד, בעיקר בצעד גדול כל כך כמו קמפיין קידום ממומן בגוגל.
היתרונות שסוכנות דיגיטל מביאה איתה
בתור בעלי עסקים אתם צריכים להיות פנויים לחלוטין לניהול העסק שלכם, באמצעות הכלים, הידע והניסיון שעומדים לרשותכם. בהתאם, אתם צריכים להניח את משקולת האחריות על פעולות השיווק הדיגיטליות על אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים, מבלי להתעסק בהן בעצמכם. אז אילו יתרונות סוכנות דיגיטל עשויה להביא איתה שלא עומדים לרשותכם באופן עצמאי?
בין לקוחותנו
שאלות נפוצות
המחיר משתנה בהתאם לצרכים השיווקים של הלקוח, ובהתאם לעבודה שנעשית מהצד שלנו.
מה שטוב בטופה הוא שאנחנו יכולים לתפור לך חליפת פרסום שתתאים בדיוק למידותיך ולתקציב שלך!
המתכון הסודי שלנו הוא אהבה אינסופית למקצוע, אהבה אינסופית לאנשים ואהבה אינסופית לביצועים. יש בנו אהבה והיא תנצח, וכולנו נרוויח מכך
אנו יושבים במתחם הבורסה בר“ג, ברח‘ בצלאל 4. אבל היי, זה לא מחייב אותך לבוא לקפה אצלנו, אנחנו יכולים להגיע עד אליך לפגישה, בכל מקום בארץ!
במה לא? הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מובילים, חרוצים אשר קמים כל בוקר עם סכין בין השיניים. כשמותג שלך אצלנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להתקדם עם הטרנדים הכי חדשים, הקמפיינים הכי ממירים והרעיונות הכי יצירתיים. אנו חיים ונושמים גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטיקטוק.
יאללה בוא נדבר