קידום ממומן בגוגל – PPC

כבר שנים שקידום ממומן בגוגל נחשב לאחת השיטות הטובות ביותר לקדם עסקים. גם בארץ וגם ברחבי העולם משתמשים מאות אלפי עסקים בשיטת קידום ממומן בגוגל על מנת לנצל את הפלטפורמה הנהדרת הזו להגדלת העסק, חשיפה ללקוחות חדשים, שיתוף שקוף בין העסק לבין הלקוחות העוקבים אחריו ועוד, ורואים מכך תוצאות נהדרות. אם גם אתם עומדים בראשו של עסק שתוהה איך להתחיל את צעדיו הראשונים בתחום, או בראשו של עסק שעד היום קידום ממומן בגוגל – PPC עדיין לא מניב לו מספיק תוצאות כמו שרציתם וציפיתם – טוב שהגעתם אלינו כדי ללמוד כמה פרטים חשובים, וגם כדי להבין איך עושים את זה נכון.

היכרות עם קידום ממומן בגוגל – PPC – הדברים שחשוב לדעת
גוגל אדס היא פלטפורמת הפרסום של גוגל. פרסום במודעות ממומנות הנו תשלום עבור כניסת גולשים לאתר או לדף הנחיתה. פרסום במודעות ממומנות מאופיין בשקיפות ומדידה בזמן אמת של האפקטיביות. המודעות מופיעות בתוצאות החיפוש כשגולש מבצע חיפוש. המודעות של גוגל אדס מופיעות בדף התוצאות בתצורה הבאה: 4 מודעות בראש החיפוש ו-3 מודעות לאחר התוצאות האורגניות, סה”כ 7 מודעות בכל דף מתוצאות החיפוש. היתרון המיידי של גוגל אדס הוא בכך שהוא משפר את החשיפה למותג ומייצר תוצאות מהירות. אז איך הוא עושה את זה? פשוט מאוד – כמות המודעות הממומנות המופיעות בכל עמוד תוצאות של גוגל היא גדולה, וככל שאתם נמצאים במיקום גבוה יותר – כך החשיפה אליכם מוגברת בצורה פשוטה, קלה וזמינה.

לאורך השנים וככל ששוק הפרסום המסורתי עבר לדיגיטל, התחרות הלכה וגדלה בהתאם. לכן, היום לבצע קידום ממומן בגוגל זה לא כמו שהיה בעבר, והוא צריך להיות הרבה יותר חכם, מחושב, מדויק ולוקח בחשבון את כל המשתנים השונים, זאת בכדי לבלוט מעל המתחרים ולהגיע לאותן תוצאות מבוקשות. גוגל אדס מספקת פתרון כולל לעסקים על מנת להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלהם במהירות וביעילות, עם תוצאות מדידות, תוך מטרה למקסם את הרווחים מול הוצאות הפרסום.

יתרונות קידום ממומן בגוגל אדס איתנו:

  1. הגדלת החשיפה למותג ללקוחות פוטנציאלים

    בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות כמו שלטים, טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שם הפרסום הוא לקהל רחב מידי, הפרסום בגוגל אדס מאפשר לכם להגיע לקהל שמתעניין במוצר/עסק שלכם. פילוח קהל היעד צריך להיות מקצועי ביותר, כי מאחוריו עומדים לא מעט עקרונות שמאפשרים לפילוח הזה להתקיים בהתאם. פילוח לפי גילאים, מקום מגורים, מצב משפחתי, מין ועוד הוא פילוח שיכול להפוך קידום ממומן בגוגל לקמפיין מוצלח שמוביל לתוצאות.

  2. תוצאות מהירות יותר מאשר SEO

    על מנת להגיע למקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל בצורה אורגנית (ללא תשלום לגוגל), נדרשת עבודה רבה לאורך זמן. עם גוגל אדס תוכלו להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל הרבה יותר מהר, למרות התחרות. בעזרת מילות מפתח רלבנטיות, תקציב אופטימלי, אתר או דף נחיתה נכונים, ניתן לקבל דירוג גבוה למודעות ולהגיע למקומות הראשונים מהר מאוד. קמפיין גוגל אדס דורש ניהול ואופטימיזציה מתמדת, על מנת להבטיח ROI גבוה.

    ההבדלים בין מהירות התוצאות הם קריטיים, ועומדים על חודשים רבים עבור הצלחה של פרסום אורגני לעומת ימים ספורים ולפעמים אף שעות ספורות בלבד עבור הצלחה של קידום ממומן בגוגל – PPC.

  3. השפעה על קהל היעד לבצע המרה (רכישה, השארת פרטים, טלפון)

    כמעט בכל סוג אחר של פרסום הלקוח הפוטנציאלי לא יסכים להשאיר פרטים, אך בגוגל אדס התהליך הוא פשוט, וגולשים לא יהססו להשאיר פרטי התקשרות. מעבר לאפשרות ליצור קשר ישיר עם הגולש שמתעניין במוצר/שרות שלנו, ניתן יהיה לטרגט את הקהל הזה דרך קמפיינים ספציפיים לקהל שביקר באתר או השאיר פרטים, או ביצע רכישה, או הוסיף מוצר לסל אך לא רכש וכו’. קהל זה נקרא רימרקטינג, זהו קהל חם שכבר נחשף אליכם ועל כן הסיכוי שירכוש את המוצר/שרות שלכם גבוה. את הקהל הזה ניתן לטרגט גם בקמפיינים של חיפוש והן ברשת המדיה – GDN.

  4. מעקב אחרי הלידים

    אנחנו ב-TOPA לא מסתפקים בלגייס לידים ולייצר פניות וטאפיק, אנחנו עובדים ומחברים למערכות ניהול לידים CRM, ומייצרים מערכת מעקב המספקת המלצות מתוך העסקאות בפועל, ונוגעת ישירות בשורה בתחתונה. באופן הזה אנחנו יכולים לבצע מעקב תדיר ושוטף לאורך כל הקמפיין, להסיק ממנו מסקנות, ובהתאם להתחיל לתכנן את הקמפיינים הבאים.

סוגי קמפיינים בגוגל אדס:
קיימים מספר סוגי קמפיינים, וכמובן שניתן לשלב ביניהם על פי האסטרטגיה שבניתם.

  1. קמפיין חיפוש – זהו קמפיין טקסטואלי והוא בנוי ממילות מפתח רלבנטיות למוצר/שירות שאתם מציעים. זה קמפיין משיכה, כלומר, המודעה שלכם תופיע כשגולש אכן חיפש את הביטוי הרלבנטי למוצר/שירות שלכם, ועל כן זהו לקוח פוטנציאלי חם. בקמפיין מהסוג הזה חשוב מאוד לעשות מחקר מילות מפתח, לבדוק את התחרות בשוק ואת התקציבים הנדרשים על מנת לעמוד בתחרות ולמצות את המטרות.
  2. פרסום ברשת המדיה – פרסום שמופיע באתרים אחרים של גוגל, כמו יוטיוב, ג’מייל ואתרים נוספים שמאפשרים פרסום של גוגל. סוג זה של קמפיין הוא קמפיין פוש (דחיפה), הגולש לא חיפש אתכם דווקא עכשיו, אך יש סיכוי שחיפש בעבר את המוצר/שרות שלכם, ו/או אפילו ביקר באתר שלכם בעבר. ברשת המדיה ניתן לפרסם גם מודעות טקסט וגם באנרים. הטרגוט נעשה על פי קהלים (כמו בפייסבוק): תחומי עניין, דמוגרפיה, גיאוגרפיה, ועוד…וניתן לטרגט גם קהלי רימרקטינג.
  3. קמפיין יוטיוב – פרסום סרטונים בערוץ היוטיוב שלכם. המטרה העיקרית של פרסום מהסוג הזה היא חשיפת המותג וקידום ערוץ היוטיוב, אך ניתן גם להגיע להמרות דרך קמפיין מן הסוג הזה. טרגוט הקהלים נעשה בדיוק כמו ברשת המדיה.
  4. קמפיין קניות (Shopping) – מתאים לאתרי ecommerce, חנויות שמוכרות אונליין. קמפיין מן הסוג הזה הוא קמפיין ויזואלי שמתחבר לאתר ומראה לגולש תמונות של מוצרים מתוך האתר, כשהגולש מקליק על תמונה הוא מגיע ישירות לדף המוצר באתר. קמפיין מן הסוג הזה דורש פתיחת חשבון ב-GOOGLE MERCHANT, חיבור הקטלוג באתר ל-GOOGLE MERCHANT ולאחר מכן חיבור GOOGLE MERCHANT לגוגל אדס. לבעלי חנויות E-COMMERCE יש יתרון משמעותית לעבוד איתנו, שכן יש לנו מומחיות בפעילות ממומנת ללאתרי קניות אונליין.
  5. קמפיין התקנת אפליקציות – מתאים להתקנת אפליקציות. קמפיין מן הסוג הזה מוקם ברשת המדיה של גוגל.

קידום ממומן בגוגל באופן עצמאי – לא, לא, ועוד פעם לא
לצערנו הרב הרבה מאוד בעלי עסקים עדיין לא מבינים את החשיבות של ביצוע קמפיינים של קידום ממומן בגוגל יחד עם אנשי מקצוע, ובוחרים לצאת לדרך הזו בכוחות עצמם. מדובר על טעות גדולה שנועדה לכישלון, ובדרך מורידה מתקציב העסק אלפי שקלים בלי כל תוצאות, ולמה?

הזכרנו קודם בקצרה את התחרות הגדולה הקיימת היום ברשת, ואין ספק שככל שיותר ויותר עסקים מצטרפים אל מעגל הקמפיינים של קידום ממומן בגוגל – כך היא הולכת והופכת אפילו לגדולה יותר. על מנת להצליח ולנצל את האפשרות הזו בצורה הטובה ביותר, אין שום ספק שיש צורך בסוכנות דיגיטל מומחית שתעמוד מאחוריכם בכל צעד, בעיקר בצעד גדול כל כך כמו קמפיין קידום ממומן בגוגל.

היתרונות שסוכנות דיגיטל מביאה איתה
בתור בעלי עסקים אתם צריכים להיות פנויים לחלוטין לניהול העסק שלכם, באמצעות הכלים, הידע והניסיון שעומדים לרשותכם. בהתאם, אתם צריכים להניח את משקולת האחריות על פעולות השיווק הדיגיטליות על אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים, מבלי להתעסק בהן בעצמכם. אז אילו יתרונות סוכנות דיגיטל עשויה להביא איתה שלא עומדים לרשותכם באופן עצמאי?

  1. ניסיון – הניסיון של סוכנות דיגיטל הוא הידיים והרגליים שלה בשטח. עוד קמפיין קידום ממומן בגוגל ועוד אחד אחריו יוצרים בסופו של דבר סך של עשרות אם לא מאות ואפילו אלפי קמפיינים שכאלו, שכל אחד מהם מלמד את הסוכנות עוד משהו חדש, ומוביל אותה לעוד ועוד מסקנות חדשות. כל אלו יכולים לשרת אתכם בקמפיין החדש שלכם.
  1. ידע מקצועי – סוכנות דיגיטל יוצאת לדרך רק לאחר רכישה מוקפדת של ידע מקצועי שקשור בקידום ממומן בגוגל בפרט ובשיטות שיווק אחרות בכלל. ידע מקצועי שכזה יכול לשנות את התמונה לחלוטין, ולהפוך קמפיין חלש או בינוני לקמפיין חזק שמתפוצץ ברחבי הרשת.
  2. מעקב – הרעיון בהעלאת קמפיין קידום ממומן בגוגל הוא גם לעקוב אחרי התוצאות שלו, ובתור בעלי עסקים עסוקים אין לכם באמת זמן לעשות את זה. סוכנות דיגיטל היא זו שיכולה לפלח את הנתונים האלו וללמוד מהם הלאה, ולהבין מה היה טוב בקמפיין, מה עבד פחות טוב, ומה לשפר לקראת הקמפיין הבא.

בין לקוחותנו

שאלות נפוצות

המחיר משתנה בהתאם לצרכים השיווקים של הלקוח, ובהתאם לעבודה שנעשית מהצד שלנו.

מה שטוב בטופה הוא שאנחנו יכולים לתפור לך חליפת פרסום שתתאים בדיוק למידותיך ולתקציב שלך🙂

המתכון הסודי שלנו הוא אהבה אינסופית למקצועאהבה אינסופית לאנשים ואהבה אינסופית לביצועיםיש בנו אהבה והיא תנצחוכולנו נרוויח מכך ❤️

אנו יושבים במתחם הבורסה ברגברח‘ בצלאל 4. אבל הייזה לא מחייב אותך לבוא לקפה אצלנואנחנו יכולים להגיע עד אליך לפגישהבכל מקום בארץ

במה לא😉 הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מוביליםחרוצים אשר קמים כל בוקר עם סכין בין השינייםכשמותג שלך אצלנואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להתקדם עם הטרנדים הכי חדשיםהקמפיינים הכי ממירים והרעיונות הכי יצירתייםאנו חיים ונושמים גוגלפייסבוקאינסטגרםלינקדאין וטיקטוק.

Call Now Button077-8049543