ניהול לקוח

ברגע שיש לנו בריף ואסטרטגיה מדויקת, בריף מסודר, קריאייטיב מדהים ומדיה פצצה, הגיע הזמן להוציא את הרעיון מן הדף אל המסך, להפוך את התסריט לסרטון פרסומת, להגשים את התוצר הגרפי בהפקת דפוס ולממש את הקונספט הנבחר ביום צילומים, הפקת ויז’ואל או הדמיות, שיעבירו את הקריאייטיב בצורה הטובה ביותר.

מסיבה זו אנו מתפעלים מחלקת ניהול לקוחות, המציעה שירותי ניהול לקוחות מקיפים לכלל לקוחותינו, ומקפידה לעמוד בסטנדרט הגבוה והמתקדם ביותר.

פלטפורמות שיווק דיגיטלי:

PPC – (Pay per Click) – מונח רחב המתאר שיווק דיגיטלי שבו אתם משלמים עבור הקלקות על המודעות שלכם בפלטפורמות שבהם אתם מפרסמים, למשל: גוגל אדס, פייסבוק אדס, לינקדאין, טוויטר, OUTBRAIN, TABOOLA.

SEO – (Search Engine Optimization) – זוהי אסטרטגיה ארוכת טווח, שבה אתם לא משלמים על מנת להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש, אלא מבצעים פעולות באתר ומחוץ לאתר, כדי להעלות את הדירוג שלכם במנוע החיפוש ולהופיע בתוצאות הראשונות באופן אורגני. צריך לקחת בחשבון ש-SEO דורש עבודה מתמשכת ולאורך זמן, על מנת להגיע לתוצאות הראשונות, ולאחר מכן על מנת לשמר את התוצאות.

SMM – (Social Media Marketing) – בדומה ל-SEO, אסטרטגיה חינמית ואורגנית לשימוש בפלטפורמות של מדיות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר לקידום השיווק שלכם. גם כאן, כמו ב-SEO, נדרשת עבודה מתמשכת ולאורך זמן על מנת להגיע לקהלים הנכונים בצורה אורגנית, על ידי העלאת תכנים רלבנטים, סרטונים, תמונות ועוד..

Native Advertising – תוכן שיווקי המקודם באתרים דרך פלטפורמות כמו TABOOLA ו-OUTBRAIN. המאמרים מופיעים באתרים פופולריים כחלק מתוכן שאינו ממומן, וזאת כל הפואנטה בעצם.

Email Marketing – דיוור ישיר – ניוזלטר/SMS/MMS/הודעות וואטסאפ – לשימור הקשר עם הלקוחות הקיימים ועם לקוחות פוטנציאליים, בעיקר לפרסום מבצעים, אירועים מיוחדים, אך גם לקידום תוכן רלבנטי בין אם הוא תדמיתי או שיווקי פרופר.

כלים לניתוח נתונים

שאנחנו מנתחים קמפיין, לדוגמא קמפיין שבוא אנחנו מגייסים לידים, חשוב לנו לקבל ולנתח בזמן אמת את כל הנתונים. לפעמים המשפך קצר יותר ואנשים לוחצים על מודעה ויש רוכשים, לפעמים המשפך ארוך יותר ולאחר הלחיצה משאירים פרטים, ואז נציג מקשר לליד וקובע פגישה ואז שולח הצעת מחיר ואז מתבצעת עסקה.

  1. מחשיפה לקליק  לקוח רואה את המודעה וכאן חלק לוחצים ונכנסים הלאה לאתר או לעמוד הנחיתה, וחלק לא. אחוז הלוחצים על המודעה מלמד אותנו על איכות המודעה והמסר, כמה קהלי היעד שבחרנו רלוונטי למסר.
  2. מקליק להמרה – . בדף נחיתה אנחנו נרצה לנתח מספר דברים: א. זמן שהייה –  כמה זמן אנשים שהו בדף נחיתה מלמד אותנו עד כמה הדף מעניין את קהל היעד שנכנס. ב. אחוז המרה – כמה מהגולשים שנכנסו לאתר שלנו, ביצעו פעולה כלשהי כמו רכישה, השארת פרטים, התקשרות, גלילה ועוד. ככל שהאחוז יהיה גבוה יותר ככה זה אומר שהדף מתאים לקהל.
  3. מהמרה לעסקה – כמה מהאנשים שהשאירו פרטים ופנו אלינו, הם רלוונטים וכאן אנחנו ממשיכים לחשב את האחוזים: כמה סוגרים עסקה, כמה קובעים פגישה, כמה אכן מעוניינים לשמוע פרטים לאחר שהשאירו ומכאן אנחנו למדים על איכות הליד, ומחפשים כל הזמן מידע שיעזור לנו לשפר את הקמפיין. לדוגמא – הרבה מהלידים מעידים שמקום העסק רחוק להם וקשה להם להגיע, אז נשנה את המיקום בטירגוט. דוגמא נוספת – הרבה מהלידים לא מבינים את פרטי המוצר עד בסוף – אז נחדד את ההסבר שלנו.

כדי שזה יעבוד אנחנו ואתם יחד נשתמש במערכת חכמה לניהול הלידים ולה שני צדדים – מצד אחד בעל העסק שזה אתם, עוקבים במערכת אחר הלידים ורושמים על כל ליד וליד הערות וסטטוסים, ובצד השני אנחנו משרד הפרסום, מנתחים בצורה מעמיקה, אילו מילות מפתח ומודעות מובילות להמרות, יש לנו ראיית מיקרו ומאקרו בזמן אמת על הקמפיין ומאפשרים לנו ללמוד, להסיק מסקנות ולשפר במהירות, ואתם מצד שני יכולים לישון טוב בלילה שכל הלידים שלכם מטופלים, מנוהלים ומסודרים עם מערכת חכמה.

אם אתם רוצים לקדם את העסק/מותג/שירות שלכם, אין ספק שאתם צריכים נוכחות דיגיטלית חזקה ואיכותית. צוות המומחים שלנו בטופה ישמח לעמוד לשירותכם ולבנות עבורכם את חבילת השיווק הדיגיטלי המתאימה לכם ביותר.

צרו איתנו קשר וקבלו את כל המידע הרלוונטי עבורכם!

Call Now Button077-8049543