העולם המקוון הולך ומתקדם ומגפת הקורונה רק האיצה את ההתקדמות הזו. יש יותר ויותר עסקים שעובדים בעיקר און ליין, יותר השקעה בשיווק דיגיטלי ויותר צרכנים שמחפשים את מבוקשם ברשת ופחות בעולם הפיזי.
זה מחייב אותנו המפרסמים להתיישר בהתאם, להיערך ולהגיב וכמובן, להיות עם אצבע על הדופק בכל מה שנוגע לטרנדים שבאים והולכים ובעיקר, לאלו שבאים ומתכוונים להישאר איתנו כאן עוד שנים רבות. אז הנה כמה מהטרנדים ומהשינויים הללו שצריך לקחת בחשבון.

שאלות ותשובות בגוגל
האלגוריתם של גוגל הולך ומשתכלל והופך ליותר ויותר אנושי. אם עד לא מזמן גוגל הסתמך אך ורק על אתרי אינטרנט והיה מפנה אליהם בכל שאילתא שהיא, היום המצב הוא קצת אחר. בטח יצא לכם לאחרונה לשאול שאלה בגוגל ולקבל תשובה בעמוד החיפוש ולא רק קישורים לאתרים רלוונטיים. אלו חדשות טובות מצד אחד אבל הן יכולות להיות גם מדאיגות לבעלי האתרים הרלוונטיים כמו גם למפרסמים הדיגיטליים.
אז מה עושים? יוצרים תוכן איכותי יותר. גורמים לגולש לרצות לקבל מידע מקיף יותר באתר ככה שהוא לא יסתפק בתשובה הקצרה של גוגל. כמה שיותר כניסות כאלו יקדמו את העמוד יותר ויותר.

עוד ועוד מידע
תחום הדאטה הוא תחום שלא עומד לרגע במקום. הפלטפורמות השונות יודעות לאסוף מידע רב על המשתמשים וזה הולך להיות עוד יותר דרמטי עם הזמן. מי שעובד עם גוגל אנליטיקס ומכיר את היכולות שלה, לא הופתע לגלות שגוגל אנליטיקס 4 חכמה יותר ואיכותית יותר, ומספקת הרבה יותר מידע על המשתמשים. היא יודעת לייצר תובנות ולחזות תחזיות והמידע שהיא יודעת לתת יכול להיות לכם שווה זהב.

ריכוז אוטומציות
גם עולם האוטומציות הוא עולם שהולך ומתרחב ויש יותר ויותר כלים ופלטפורמות שמאפשרות את זה. הבעיה היא שמרוב פלטפורמות יש לא מעט מפרסמים שמרגישים שהם מאבדים שליטה, ולא יכולים לעקוב אחר הפעילות שלהם, במידה והיא נרחבת.
אחד הטרנדים החמים אלו המערכות הגנריות שמאפשרות לרכז אוטומציה בפלטפורמות שונות. הן מייצרות הרבה יותר סדר וארגון ובעיקר שליטה.

המגמה המשמעותית ביותר – התחזקות הקניות באון ליין
הקורונה שינתה את העולם במובנים שונים אבל בכל מה שקשור לצריכה, מה שהיה נראה בהתחלה כסוג של פתרון זמני נראה כשינוי דרמטי שיישאר לתמיד. יותר ויותר עסקים הבינו שזירת האון ליין היא מה שיכול להציל את העסק שלהם וההבנה שקטסטרופה כמו הקורונה היא משהו שכבר לא נמצא רק בתחום הדמיון, גורמת לבעלי עסקים נוספים גם היום כשהקורונה כבר לא קיימת במעט בישראל, להשקיע המון במכירות ברשת.
זה מחייב את המפרסמים להיות יצירתיים, לחשוב על מהו השיווק הנכון לכל עסק כשהזירה עמוסה ותחרותית כל כך. זה עושה טוב לכולם ואין ספק שהשינוי הזה יביא לא מעט פרנסה ללא מעט אנשים.

למידע נוסף צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם!