איך לייצר יותר המרות ולידים בלינקדאין?

משווקים ובעלי אתרים מכירים את הרשתות החברתיות השונות ואת האפשרויות להגדלת המרות ולידים דרך רשתות חברתיות אלו. לינקדאין היא פלטפורמה מסוג שונה אבל פוטנציאל ההמרות בה והגדלת ההכנסות הוא עצום. בלינקדאין בדרך כלל נשווק לעסקים ולא ללקוחות קצה (B2B – Business To Business), כך שכמות העסקאות שנעשה דרך לינקדאין אמנם יהיה קטן יותר, אך הערך עבור כל עסקה קופץ בפי כמה ביחס לעסקאות עם לקוחות קצה (B2C – Business To Customer). הגולשים שנמצאים בלינקדאין מחפשים שם תוכן מקצועי או חברות מקצועיות שיסייעו בצמיחת העסקים שלהם. במאמר הזה נדבר על הדרכים בהן ניתן לייצר יותר המרות ולידים דרך לינקדאין.

6 דרכים ליצר יותר המרות מלינדקאין

  1. צרו עמוד לינקדאין חזק לעסק

לאחר שהבנתם שלינקדאין זה המקום הנכון לייצר בו לידים, אתם צריכים לבנות דף מרשים לחברה או העסק שלכם. הדף חייב להיות פעיל, עם תוכן מעורר מחשבה ותורם לשיחה שכבר מתקיים בפלטפורמה בנישה שלכם. לאחר שבניתם את האסטרטגיה אתם צריכים לחשוב על הנוכחות שלכם בתוך לינקדאין ודף עסקי לחברה זו דרך מעולה למצוא מידע על החברה וגם להבין לעומק את מי שמוביל את החברה. מה שהופך דף לינקדאין טוב לדף מעולה זה הגיוון בתכנים – תוכן וידאו לצד טקסט, תכון שהחברה מייצרת לצד ביקורות ושיתופים של לקוחות וכו’

2. פרסמו תוכן רלוונטי וחדשני

כדי להבטיח שהפרופיל והדף שלכם בלינקדאין יהיו חזקים, אתם
צריכים לפרסם גוי תוכן שונים, עם דגש על תוכן וידאו. הצגת התוכן הרלוונטי לנישה
שלכם יבסס אתכם כמקור מידע אמין ורלוונטי בתחום, מה שייצור גם אמינום עם לקוחות
פוטנציאליים. אם תפרסמו הרבה תוכן איכותי אתם תופיעו בתדירות גבוהה בפידים של
גולשים, מה שכבר ייצור את ההיכרות הראשונה עבורכם. שאחד מהאנשים שעוקבים אחריכם
בלינקדאין מייצר מעורבות בפוסטים שלכם, ה-
Connections שלו נחשפים לעובדה שהוא היה מעורב בפוסט והפסוט שלכם מקבל חשיפה
גדולה יותר לקהל נוסף שלא הכיר אתכם לפני. כדי להבטיח שאתם יוצרים תוכן רלוונטי
לגולשים, עקבו אחרי הדף שלכם כדי להבין איזה תוכן מייצר מקסימום עניין ומעורבות.

3. הצטרפו לקבוצות בהם נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם

לינקדאין היא פלטפורמה חברתית כמו כל רשת חברתית אחרת. גם
בלינקדאין ניתן ליצור ולהיחשף לקבוצות שבמרכזן תחומי עניין רלוונטיים לתעשייה בהם
אתם עובדים. מומלץ להצטרף לקבוצות הללו ולנהל שיחות עם אנשים מקצוע אחרים. אתם
יכולים לפרסם תוכן ועדכונים כדי לעורר דיונים על נושאים רלוונטיים או פשוט להציע
את השירותים שלכם למי שרלוונטי לו. אם הצטרפתם לקבוצות הנכונות ואתם מעורבים
בדיונים תוכלו לקבל הודעות גם מבלי לבצע פנייה אקטיבית לגולש בפלטפורמה.

4. השתמשו בכלים בתשלום של לינקדאין

עסקים עם תקציבי שיווק נמוכים אולי יעדיפו להימנע משיווק
בתשלום במערכת פרסום חדשה שהם לא מכירים, כמו מערכת הפרסום של לינקדאין. עבור
אנשים שיכולים למכור שירות, מוצרים או מערות לעסקים נוספים – לינקדאין זה המקום
בשבילם לייצר הכנסות מתקציב שיווק נמוך. בנוסף למערכת הפרסום, ללינקדאין יש כלים
נוספים בתשלום שניתן להשתמש בהם: כלים ליצירה, ארגון וניהול של קמפיינים, דוחות
באיכות גבוהה כולל הסבר על ביצועי מודעות, כלי ניהול המודעות של 
HubSpot ועוד.

5. שמרו על נוכחות עקבית בפלטפורמה

הסיבה שהרבה גולשים נמצאים בלינקדאין היא נטוורקינג וכדאי להשתמש במידע זה כדי ליצור לידים עבורכם. התחברו ללקוחות שלכם שנמצאים בפלטפורמה וגם לגולשים בלינקדאין כדי להכיר אותם ולדעת ממי הם סופגים ידע בתעשייה, מכיוון שהגולשים האלו יכולים להיות רלוונטיים גם לכם. מכיוון שלינקדאין היא רשת חברתית מקצועית אז כשאתם מתחברים לבן אדם בפלטפורמה (Connection) זה מרגיש פחות ספאמי מאשר מייל או שיחת טלפון. בנוסף, כשאתם מתחברים ללידים חדשים אתם מקבלים גישה לדף הלינקדאין שלהם ויכולים להכיר אותם ולדעת מה צריך כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים.

6. שמרו על נוכחות עקבית בפלטפורמה

בדיוק כמו שאתם נשארים פעילים בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, באתר שלכם ובערוצי שיווק נוספים, כך גם לינקדאין צומחת כשמתחזקים אותה. אם אתם מפרסמים מאמר פעם בשבוע ומתנתקים, אתם לא מבססים נוכחות מספיק עקבית בלינקדאין. חשוב גם לתקשר באופן עקבי עם הלידים שאספתם בפלטפורמה כדי שלא יתקררו.

לסיכום

לינקדאין עוזר לכם למשוך את הלקוחות האידיאליים שלכם בעסק. בסופו של דבר, אם אתם משתמשים בלינקדאין אבל לא משתמשים בפלטפורמה בצורה מקצועית, סביר להניח שאתם מפסידים קהל חם פוטנציאלי למוצרים או לשירות שלכם. בלינקדאין תוכלו לספר את הסיפור של המותג שלכם, לא משנה מה הגודל שלו ולצבור קהל שבעתיד יוביל להמרות ולידים נוספים לעסק.

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה קידום ביוטיוב, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם: AWS, GoogleCloud, Vultr ועוד.

Call Now Button077-8049543