לב ליבו של כל עסק הוא השיווק שלו. בלי שיווק אין לקוחות וללא לקוחות אין הכנסות, כך שאין לעסק זכות קיום.
שיווק של היום שונה לגמרי משיווק של פעם. בעבר הוא היה פיזי והתמקד בפרסומות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונים, בברושורים, פלאיירים ואמצעים אחרים והיום הוא כמעט כולו באינטרנט. אבל האינטרנט היא רשת שבה כולם מפרסמים ובשביל שהפרסום יהיה אפקטיבי, הוא צריך להיות איכותי וממוקד. איך הוא יהיה כזה? עם בניית אסטרטגיה נכונה ומקצועית.

מהי אסטרטגיית שיווק?
פרסום בדיגיטל מצריך מקצוענות ולא מעט יידע וכדאי מאוד שהוא יתבצע על ידי חברה עם ניסיון רב ועם צוות שיש לו "קבלות". צוות כזה יבנה אסטרטגיה נכונה ובכל מה שנוגע לשיווק בדיגיטל, אסטרטגיה זה אומר קודם כל יעדים ברורים. יעדים כאלו יכולים להשתנות עם הזמן בהתאם לשוק ובהתאם לצרכנים, כמו גם בהתאם לדברים שקורים, מהם צפויים ומהם כאלו שלא (הקורונה היא הדוגמא הטובה ביותר לכך)ובהתאם ליעדים הללו בונים את המהלכים השונים, את המסרים השיווקיים, ומחליטים באילו פלטפורמות כדאי לפרסם.
לכל פלטפורמה יש את היתרונות שלה ומשווק דיגיטל מקצועי יודע לשלב באסטרטגיית הפרסום שלו מגוון פלטפורמות. אבל איך מחליטים אילו פלטפורמות ועוד קודם לכן, מה צריך לקחת בחשבון במהלך החשיבה על אסטרטגיית הפרסום?
• מאפייני העסק – הדבר הראשון עליו צריך לחשוב הוא מהם המאפיינים של העסק, מה הוא ומה רוצים שהוא ישדר. כך לדוגמא עסק יכול לשדר יוקרה ואלגנטיות מה שיכול להתאים לקהל יעד מסוים ויכול לשדר עממיות. אין טוב יותר או פחות. השאלה היא מהם המאפיינים של העסק ומה המסר שלו.
• פרופיל קהל היעד – בסופו של דבר צריך למכור למישהו והמישהו הזה הוא קהל היעד של העסק. ההבנה מי הוא קהל היעד קריטית לבחירת אסטרטגיה, מכיוון שבסופו של דבר יש רצון לטרגט את אותו קהל יעד.
• פרופיל הלקוח האידיאלי – אם עולים עוד קומה בהבנה מי הוא קהל היעד, בונים את הפרופיל של הלקוח האידיאלי. מי הוא הלקוח האידיאלי בדיוק? האם הוא גבר או אישה? מהו הגיל שלו? מהם התחביבים שלו? מה המצב הסוציואקונומי שלו? איפה הוא גר? יש אין ספור פרמטרים שצריך להכניס כשבונים את הפרופיל של הלקוח האידיאלי. למה זה קריטי? כי פלטפורמות הפרסום השונות מאפשרות לטרגט בצורה מדהימה. כך לדוגמא מי שמוכר טבעות אירוסין יכול לטרגט בפרסום ממומן גברים מאורסים, בטווח גילאים מסוים, שגרים באזור מסוים וכדומה.

אסטרטגיית פרסום היא עולם ומלואו ונגענו כאן רק בחלק קטן ממנה. כפי שציינו, בנייה של אסטרטגיית פרסום ויותר מזה, ביצוע שלה, היא עבודה למקצוענים ומקצוענים זה אומר חברת פרסום בדיגיטל שיש לה לקוחות מרוצים והצלחות מרובות.

רוצים לדעת יותר? לקבל הצעת מחיר? צרו איתנו קשר עוד היום ונבנה לכם אסטרטגיית פרסום מנצחת!